MrBjoern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er jo bare gøy å stalke folk på nettet. Eller i virkeligheten. Det kan jeg, Kanin og Programvare skrive under på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Huff nu går jeg og legger meg. God natt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eh vety ikke. jeg dro etterhvert etter Elvira. <3når dro du? Nice one! Dro rundt halv tolv. Ble plutselig veldig stressa på å ikke komme for seint, så sorry at jeg ikke sa adjø. Men det var festlig det Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sannsynligvis mitt siste innlegg på en uke. And its gonna be a pointless one. Må lære meg å legge meg i tide! Skal opp om 4 timer å fly, ikke fly flyet, men ut på flesland og stå i kø Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg skal opp om x timer, og da skal jeg vekke Mimir og Luedotten hvis de fortsatt sover Hilsen kanin. Endret 4. april 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Trasig. Jeg må opp før butikken stenger. Må hente ut resten av de nye bildekkene fra PiB Men det værste er at det faktisk ikke er utenkelig at jeg sover for lenge siden butikken stenger 3... Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noe sånt. En og en halv time til jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg gleder meg altfor mye til onsdag, og bekymrer meg altfor mye for ting jeg må få gjort før det til å få sove. Konge. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Morn folkens. Jeg sovna på sofaen og skuffa bestevennnen min jeg skulle døgne med. Sorry kompis. Anywaaaaaaaaaaaays, hvorfor er ingen på msn eller forumet? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvorfor er ikke du på msn sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 God morgen ja:) Sitter å slapper av på jobben og ser ut på fin været.. Kaffi og snus<3 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det rapporteres inn fra forumtreffet i Dawgtwon om at vi begynner å våkne. Duke, WhiteKnight og jeg tusler rundt i stillhet, de andre ligger fortsatt og drømmer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det rapporteres inn fra forumtreffet i Dawgtwon om at vi begynner å våkne.Duke, WhiteKnight og jeg tusler rundt i stillhet, de andre ligger fortsatt og drømmer slutt å tull, er kun LueDotten og Mimir som sover og ligger i skje! *hente tusj* Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dawg Mansion har våkna, og et nytt blogginnlegg er ute! Check it out here! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Første gangen på 4 måneder at jeg har sovet helt til klokka halv elleve på en Lørdag Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 God morgen! Det er altså andre enn oss som er våkne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg