Kuroi-Neko Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan jo komme etterpå da ^^, Aaah. Fikk lyst. Meeen. Blir nok ikke noe av^-^ Men hils de da^-^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan jo komme etterpå da ^^, Aaah. Fikk lyst. Meeen. Blir nok ikke noe av^-^ Men hils de da^-^ Skal jeg gjøre, og vi hadde selvfølgelig tatt imot deg med åpne armer ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Oslokidz . Må få lage en ny forumsfest i Trondheim snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Halloen folks! Jeg har henta scootern nu. Så i mårra blir det kjøring hele dagen. !! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Halloen folks! Jeg har henta scootern nu. Så i mårra blir det kjøring hele dagen. !! ok? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg slenger meg på lite konstruktive poster, og nevner at jeg hører på enigma og storkoser meg under dynen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg slenger meg på lite konstruktive poster, og nevner at jeg hører på enigma og storkoser meg under dynen. Da er vi to wait, oh shi- Endret 4. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Åhh bare jeg klarer og skaffe 8500,- kr!! Jeg skal nu ha skaffa snøscooter fortest mulig nu. Ka som skjer her ?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Åhh bare jeg klarer og skaffe 8500,- kr!! Jeg skal nu ha skaffa snøscooter fortest mulig nu. Ka som skjer her ?? Party! Lemonparty Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Oslokidz . Må få lage en ny forumsfest i Trondheim snart. Second that. Så får vi med noen filmforumfolk, siden det er de eneste brukerne jeg vet om på forumet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det vqar kos på innflyntingsfest. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det vqar kos på innflyntingsfest. ser det på den ene leifen din ^^, Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det vqar kos på innflyntingsfest. Sure was! Var bare kjipt at jeg måtte på jobb. Det ble Møllers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Oslokidz . Må få lage en ny forumsfest i Trondheim snart. Second that. Så får vi med noen filmforumfolk, siden det er de eneste brukerne jeg vet om på forumet. Lett. Har noen kontakter fra forgje forumsfest. Så slikt skal ikke være no vanskelig å fixe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Det vqar kos på innflyntingsfest. Sure was! Var bare kjipt at jeg måtte på jobb. Det ble Møllers? Eh vety ikke. jeg dro etterhvert etter Elvira. <3 når dro du? Endret 4. april 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skal hilse fra oss på forumfest. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Da stikker jeg. Natta og sov godt hvis dere noen gang legger dere Endret 4. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da stikker jeg. Natta og sov godt hvis dere noen gang legger dere Vi legger oss aldri! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er nå slik (...) at man ikke alltid kan være så skråsikker på sin egen anonymitet. Det er alltid noen som vil se sporene du legger igjen etter din fremferd på Internett.Jo mer informasjon man gir i fra deg jo større er sannsynligheten for at man legger igjen den siste brikken i puslespillet som muliggjør identifikasjon av ens reelle navn og liknende personlig informasjon. Det er overraskende lite som skal til for å kunne identifisere en person, og informasjon som alene ikke fremstår som risikabel eller utleverende kan sammen med annen informasjon vise seg å være identifiserende. Spørsmålet er stort sett ikke om det er mulig å identifisere en person basert på hva man legger fra seg på forumet, det er heller hvor dedikert personen som søker den ønsker å være. Hvis noen sømfarer og kryssjekker alle mine poster vil det være mulig å hente ut nok info til å både finne mitt fulle navn, mine maladresser o.l, dette til tross for at det ikke finnes noe av denne informasjonen i mine poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Katti burde jeg legge meg skal opp klokka 10 .. ?? EDIT: Ja man kan jo bli sporett opp visst det er en kar som er nysgjerrig nok. Endret 4. april 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg