Fredrik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trance er bits'n'bytes.. huff God natt! Som all annen digital musikk. Tror ikke akkurat Metallica du har på PC-en er veldig analog . Tja.. I utgangspunktet så er det vel strengt tatt det Det var da en litt spesiell ting å si... Argumentasjon som baserer seg på kverulering? Lyden du hører er jo for så vidt analog, men det spørs jo hvor langt tilbake du skal gå for å definere sangen. Er det fra artisten for første gang nynner på melodien, eller på veien fra munnen/instrumentet inn til opptaksutstyr, eller ...? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det litt nerd å sitte i bilen på vei til Stavanger, fyre opp laptop og koble opp på nett via mobilen for å henge på MSN og surfe forum? Nope. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det litt nerd å sitte i bilen på vei til Stavanger, fyre opp laptop og koble opp på nett via mobilen for å henge på MSN og surfe forum? På den hyggelige siden: Viser at du har god innsikt og god teknisk forståelse om enhetene. Nerd er et diffinisjonsspørsmål. På den negative siden: Så klart er du nerd. Når du attpåtil må ty til vissuel-sosialitet for å kommunisere til andre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 «Den beste måten å holde på en hemmelighet er ofte å hemmeligholde at det er en hemmelighet.»Henry Taylor, om Diskusjon.no. Hyggelig å se der hr. Bruker. Det som er sjarmen med meg som forumbruker er at man ikke vet hva jeg sier som er sant, og hva som er usant med tanke på at jeg (også) er noe anonym. Btw. Jeg har trekant med en ponni og Gapwick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det litt nerd å sitte i bilen på vei til Stavanger, fyre opp laptop og koble opp på nett via mobilen for å henge på MSN og surfe forum? Dersom du kjører, kan det vel heller betraktes som høyrisiko for ulykke. Dersom du sitter på, er det synonymt med hvilket som helst annet tidsfordriv ^^, Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trance er superawesome. Du har litt der inne . Just en av de diggeste sangene noensinne er jo Solar Stone - Solar Coaster, alle remixene . Min favoritt i denne sjangeren må være DJ Shog-This is my sound Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Kjeder deg? Prøv tortur spill...[ironi]veldig morsomt må jeg si[/ironi] Morderisk mesterverk Endret 3. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 hei, HER ER DET PARTY! kanin lever kanskje ikke så trygt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 hei, HER ER DET PARTY!kanin lever kanskje ikke så trygt Stakkar da. Pass godt på henne. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trance er bits'n'bytes.. huff God natt! Som all annen digital musikk. Tror ikke akkurat Metallica du har på PC-en er veldig analog . Tja.. I utgangspunktet så er det vel strengt tatt det Det var da en litt spesiell ting å si... Argumentasjon som baserer seg på kverulering? Lyden du hører er jo for så vidt analog, men det spørs jo hvor langt tilbake du skal gå for å definere sangen. Er det fra artisten for første gang nynner på melodien, eller på veien fra munnen/instrumentet inn til opptaksutstyr, eller ...? Vel, mitt poeng var at jeg foretrekker musikk lagd med instrumenter, intet annet.. Føkk skal på jobb til 10, men klarer jo faen ikke å legge meg.. Lenke til kommentar
ukjent bruker Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 «Den beste måten å holde på en hemmelighet er ofte å hemmeligholde at det er en hemmelighet.»Henry Taylor, om Diskusjon.no. Hyggelig å se der hr. Bruker. Det som er sjarmen med meg som forumbruker er at man ikke vet hva jeg sier som er sant, og hva som er usant med tanke på at jeg (også) er noe anonym. Btw. Jeg har trekant med en ponni og Gapwick. «What difference does it make after all? — anonymity in the world of men is better than fame in heaven, for what's heaven? what's earth? All in the mind.» Det er nå slik, Petter H.W., at man ikke alltid kan være så skråsikker på sin egen anonymitet. Det er alltid noen som vil se sporene du legger igjen etter din fremferd på Internett. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er nå slik, Petter H.W., at man ikke alltid kan være så skråsikker på sin egen anonymitet. Det er alltid noen som vil se sporene du legger igjen etter din fremferd på Internett. At du har funnet frem navnet mitt er ingen stor oppgave da det er link i signaturen min til mitt hele navn. Allikevel tror jeg ikke at jeg har så mye informasjon på nettet jeg ikke vil at skal ligge der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, Mimir og Whiteknight tar av i fylla! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, Mimir og Whiteknight tar av i fylla! Pics or gtfo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, Mimir og Whiteknight tar av i fylla! Pics or gtfo The Duke legger dem inn snart! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Haha, Mimir og Whiteknight tar av i fylla! Er Remi der? OG Mimir? Jeg vil være med Endret 3. april 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, Mimir og Whiteknight tar av i fylla! Er Remi der? OG Mimir? Jeg vil være med Vi skal holde på hele helga så bare komme innom imorgen vis du vil ^^, Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, Mimir og Whiteknight tar av i fylla! Mens du forumhorer? Legg vekk pcn gutt, og finn deg en flaske! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vi skal holde på hele helga så bare komme innom imorgen vis du vil ^^, Skulle jeg jaggu gjort. Men neiiida. Jeg skal på dumme Glemmen VGS for å hente de tinga jeg ikke fikk ha med meg ut da den såkalte "skolemassakeren" kom. LOL Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vi skal holde på hele helga så bare komme innom imorgen vis du vil ^^, Skulle jeg jaggu gjort. Men neiiida. Jeg skal på dumme Glemmen VGS for å hente de tinga jeg ikke fikk ha med meg ut da den såkalte "skolemassakeren" kom. LOL Kan jo komme etterpå da ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg