Gjest Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 *ønske det var meir hardstyle på spotify så han og kunne vise nettet dei rette songane* Enig... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 *ønske det var meir hardstyle på spotify så han og kunne vise nettet dei rette songane* Enig... Også enig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I dag var jeg innom Nille og kjøpte ett stort påskeegg og ett lite. Så var jeg innom Europris og kjøpte 2,5 kilo smågodt. Jeg fyllte først det lille med litt smågodt og fire Freia Påskeegg (sånne med krem inni) og så tok jeg resten av smågodtet i det store egget. Så la jeg det lille egget i det store. Nå har jeg skrevet tre lapper. På den første så står det "Yo, dawg. I heard you like eggs". Det skal jeg tape utapå det store egget. På den andre lappen skrev jeg "So I put egg inn your egg". Det skal jeg tape på det lille egget. På den siste lappen skrev jeg "So you can eat eggs while you eat eggs." Den lappen skal inni det lille egget. Så skal jeg gi hele greia til Lena i morra når hun kommer. Håper på great succcess. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I dag var jeg innom Nille og kjøpte ett stort påskeegg og ett lite. Så var jeg innom Europris og kjøpte 2,5 kilo smågodt. Jeg fyllte først det lille med litt smågodt og fire Freia Påskeegg (sånne med krem inni) og så tok jeg resten av smågodtet i det store egget. Så la jeg det lille egget i det store. Nå har jeg skrevet tre lapper. På den første så står det "Yo, dawg. I heard you like eggs". Det skal jeg tape utapå det store egget. På den andre lappen skrev jeg "So I put egg inn your egg". Det skal jeg tape på det lille egget. På den siste lappen skrev jeg "So you can eat eggs while you eat eggs." Den lappen skal inni det lille egget.Så skal jeg gi hele greia til Lena i morra når hun kommer. Håper på great succcess. genialt! men korleis kom du på noko sånt egentlig? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hva om hun leser på mobilen eller noe da? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lars: Wow. Jeg er imponert. UTROLIG! ...genialt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Seriøst! Alle tror trance bare er bass. Det er breakdownet som er tingen. Bassen og alt det er bare build-up'en til det store. Og når det kommer, BOOM, du er i himmelen. Deilig. Og fordi du skal mikse sanger, og følge rytmen og bygge seg opp før en slipper ut all energien :!: . Høres utrolig klisje ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 genialt! men korleis kom du på noko sånt egentlig? Kom på ideen her om dagen når jeg så et sånt yo dawg-bilde. Hadde planer om å kjøpe påskeegg til henne uansett, men tenkte jeg måtte gjøre litt mer utav det. Hva om hun leser på mobilen eller noe da?Det gjør hun ikke. Såvidt jeg veit så har hu aldri surfa forum med mobilen. Sannsynligheten for at hun begynner i natt er minimal. Lars: Wow. Jeg er imponert. UTROLIG! ...genialt! takktakk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trance er bits'n'bytes.. huff God natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lars! Du er et geni! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Herlig Lars! Jeg tipper på suksess. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trance er superawesome. Du har litt der inne . Just en av de diggeste sangene noensinne er jo Solar Stone - Solar Coaster, alle remixene . Trance er bits'n'bytes.. huff God natt! Som all annen digital musikk. Tror ikke akkurat Metallica du har på PC-en er veldig analog . Meeen nå blir jeg borte til tirsdag eller onsdag. Have fun. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trance er bits'n'bytes.. huff God natt! Som all annen digital musikk. Tror ikke akkurat Metallica du har på PC-en er veldig analog . Tja.. I utgangspunktet så er det vel strengt tatt det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er på j0bb. Jeg har vært ute. Det er saker det. Lenke til kommentar
ukjent bruker Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 «Den beste måten å holde på en hemmelighet er ofte å hemmeligholde at det er en hemmelighet.» Henry Taylor, om Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det litt nerd å sitte i bilen på vei til Stavanger, fyre opp laptop og koble opp på nett via mobilen for å henge på MSN og surfe forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg