Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
" Fååå den suuuuuperkule trancekua på din mobil du ooogså da vel!!! For bare 3405,- kan du bli den kuleste i venneflokken!!! Sende tranceku til 1923 nåååååå! "

 

Hahahaha Dagens! :D

 

For flere morsomme mamba ringetoner klikk

og

 

Bye og Rønning er jo fantastisk. ^^,

Lenke til kommentar

Nå som Lena kommer med nattoget så tror jeg at jeg skal rydde litt jeg. Det hadde vært en fordel om det gikk an å finne gulvet her når hun kommer.

 

edit: Jævlig med tomme ølbokser det var her da.

edit2: Kanskje skifte på senga også. Er på tide tror jeg. Har liggi her forkjøla og svetta.

edit3: Kjøre opp spotify så går det sikkert raskere å rydde.

edit4: Lurer på hvor mange editer jeg er oppe i før noen andre prater.

edit5: Har noen noe forslag til gode country-sanger jeg bør legge i country-spillelista mi på spotify?

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Rydde skader aldri.

 

Ny mobil her. Hvor lenge skal jeg lade den første gangen? Så vidt jeg har fått med meg (correct me if i'm wrong) skal den lades fullt første gangen - men med en Nokia, hvor lang tid må til? Sånn ca.

 

5 timer eller 10 timer?

Lenke til kommentar
Rydde skader aldri.

 

Ny mobil her. Hvor lenge skal jeg lade den første gangen? Så vidt jeg har fått med meg (correct me if i'm wrong) skal den lades fullt første gangen - men med en Nokia, hvor lang tid må til? Sånn ca.

 

5 timer eller 10 timer?

 

Står i bruksanvisningen det vel?

Lad til batteriindikatoren viser at den er fulladet.

Lenke til kommentar
Rydde skader aldri.

 

Ny mobil her. Hvor lenge skal jeg lade den første gangen? Så vidt jeg har fått med meg (correct me if i'm wrong) skal den lades fullt første gangen - men med en Nokia, hvor lang tid må til? Sånn ca.

 

5 timer eller 10 timer?

Det er en myte. I dag har alle telefoner lithiumbatterier og disse trenger ikke lades på noen spesiell måte da de ikke har hukommelse. Så lad den så lenge du vil, og om ønskelig kan du bruke telefonen med en gang.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...