Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som blir med på en razzia mot Tv3? JEg synes de er makaber med reklamepausene sine :S Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som blir med på en razzia mot Tv3? JEg synes de er makaber med reklamepausene sine :S I'm in! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lovlig å drikke under 18, men ikke lov å kjøpe eller kjøpe til under 18. *taste 112* De har faktisk lov til å kjøpe. Det er butikken/utsalget som ikke har lov til å selge til mindreårige. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Thats one! Noen fler som blir med på antireklamepausehverteffingsfemteminutt razzia mot TV3? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lovlig å drikke under 18, men ikke lov å kjøpe eller kjøpe til under 18. *taste 112* De har faktisk lov til å kjøpe. Det er butikken/utsalget som ikke har lov til å selge til mindreårige. Du har så rett som det er mulig å få. Min feil! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 `Det er vel reklame hvert kvarter, eller? Har jeg lov å kjøpe? Har jeg lov å oppbevare? Har jeg lov til å gå rundt i byen med øl i en pose? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Slenger meg med på razziaen. Tar med høygaffel og fakkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Når reklamene er bedre enn filmen så er det greit synes jeg. Bedre skuespillere enn Ice-cube finner du i Vanish-reklamen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det er en logisk brist i den nye stratosreklamen. Ei ku med jur og greier som tyder på at det er et hunnkjønn, men stemmen insinuerer at det er et hannkjønn, altså en okse. Med mindre det er meningen at det skal være som en voiceover, men selv ikke da ser kua feminin nok ut til å være hunnkjønn... Slike tegnede skapninger pleier det da aldri å være noen tvil om hvilket kjønn det er... Kanskje det er intetanede reklamefolk som tror at alle kyr har jur? Endret 3. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er bare glad jeg ikke bor i Amerika, med henhold til reklame på fjernsyn. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er en logisk brist i den nye stratosreklamen. Ei ku med jur og greier som tyder på at det er et hunnkjønn, men stemmen insinuerer at det er et hannkjønn, altså en okse. Med mindre det er meningen at det skal være som en voiceover, men selv ikke da ser kua feminin nok ut til å være hunnkjønn... Slike tegnede skapninger pleier det da aldri å være noen tvil om hvilket kjønn det er... Kanskje det er intetanede reklamefolk som tror at alle kyr har jur? Trolig. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er en logisk brist i den nye stratosreklamen. Ei ku med jur og greier som tyder på at det er et hunnkjønn, men stemmen insinuerer at det er et hannkjønn, altså en okse. Med mindre det er meningen at det skal være som en voiceover, men selv ikke da ser kua feminin nok ut til å være hunnkjønn... Slike tegnede skapninger pleier det da aldri å være noen tvil om hvilket kjønn det er... Kanskje det er intetanede reklamefolk som tror at alle kyr har jur? har merka det selv, også. De antar vel at så lenge det har horn, er det en mann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere er så trangsynte! Tror dere ikke det finnes transeksuelle kuer eller? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Lovlig å drikke under 18, men ikke lov å kjøpe eller kjøpe til under 18. *taste 112*De har faktisk lov til å kjøpe. Det er butikken/utsalget som ikke har lov til å selge til mindreårige. Du har så rett som det er mulig å få. Min feil! Er det noen som kunne linket til eller uthevet noen paragrafer / avsnitt som sier dette? Fatter gir seg faen ikke.. Endret 3. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Ikke transekyr. Men jeg tror det finnes Trancekyr! *thothothtohtohtothtoooooo!* <- Sånn lyd som trance høres ut. Endret 3. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke transekyr.Men jeg tror det finnes Trancekyr! *thothothtohtohtothtoooooo!* <- Sånn lyd som trance høres ut. Jamba? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) " Fååå den suuuuuperkule trancekua på din mobil du ooogså da vel!!! For bare 3405,- kan du bli den kuleste i venneflokken!!! Sende tranceku til 1923 nåååååå! " Endret 3. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 " Fååå den suuuuuperkule trancekua på din mobil du ooogså da vel!!! For bare 3405,- kan du bli den kuleste i venneflokken!!! Sende tranceku til 1923 nåååååå! " Hahahaha Dagens! For flere morsomme mamba ringetoner klikk og Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Forumet er skremmende dødt idag :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg