theresaaa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Litt hjalp det faktisk. 700 mennesker skal se meg løpe febrilsk rundt i joggedress og strikkegenser i morgen, mens jeg ber dem komme på campingen jeg eier. OMFG. Angst og indre uro. Brb, henter øl. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere får kose dere og ikke finne på noen ulumskheter. Jeg skal sitte her i hele kveld og spille Playstation 3 og se på polske kunstfilmer. Jojo, nå skal vi legge ann på dama di hele gjengen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen si meg fort: finnes det en "recent video post"? Tror jeg minnes å ha sett det en gang i tida. make one! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere får kose dere og ikke finne på noen ulumskheter. Jeg skal sitte her i hele kveld og spille Playstation 3 og se på polske kunstfilmer. Jojo, nå skal vi legge ann på dama di hele gjengen Jeg aner en sarkastisk undetone her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere får kose dere og ikke finne på noen ulumskheter. Jeg skal sitte her i hele kveld og spille Playstation 3 og se på polske kunstfilmer. Jojo, nå skal vi legge ann på dama di hele gjengen Jeg aner en sarkastisk undetone her. Nei, jeg er seriøs Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dere får kose dere og ikke finne på noen ulumskheter. Jeg skal sitte her i hele kveld og spille Playstation 3 og se på polske kunstfilmer. Jojo, nå skal vi legge ann på dama di hele gjengen Jeg aner en sarkastisk undetone her. Nei, jeg er seriøs Det er jeg også! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå skal jeg se Død Snø mens jeg spiser ostekake. That is all. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei, folkens. Lenge siden jeg har vært innom nå. Har vært så sosial de siste ukene, så det har blitt lite tid foran PC-en. Programvare: Leste først PM-en din nå. Skal se "Død snø" nå. *Glede seg* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 sitter å slurper i meg no øl, dette ølet er DIGG Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå skal jeg se Død Snø mens jeg spiser ostekake. Skal se "Død snø" nå. *Glede seg* Dere kjenner hverandre, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei, folkens. Lenge siden jeg har vært innom nå. Har vært så sosial de siste ukene, så det har blitt lite tid foran PC-en. Programvare: Leste først PM-en din nå. Skal se "Død snø" nå. *Glede seg* Trodde du spilte i den filmen jeg Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå skal jeg se Død Snø mens jeg spiser ostekake. Skal se "Død snø" nå. *Glede seg* Dere kjenner hverandre, eller? Veit du hva, jeg trodde det samme med en gang. Og med tanke på at jeg ser Død Snø på rommet mitt måtte Sidious sitte i blokkene bak meg med kikkert. *trekke for gardinene* Jeg spiste opp kaka før filmen begynte -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) sitter å slurper i meg no øl, dette ølet er DIGG Hva slags øl? Endret 3. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 sitter å slurper i meg no øl, dette ølet er DIGG Hva slags øl? Det hadde du visst, OM DU VAR HER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeez.. Har ikke muligheten til noe denne helga.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Mindreåringer som drikker ja. *taste 112* Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er de mindreårige som drikker? Nei fy skam! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Helt forkastelig! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lovlig å drikke under 18, men ikke lov å kjøpe eller kjøpe til under 18. *taste 112* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg