Sondre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I dette tempoet kommer du til å ha en smultring rundt livet innen sommerferien melder sin anmarsj. Pøh! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Heihei, Ida! >:/Presidentfrue/førstedame mener du vel? Ikke tving meg til å ta frem kjeppen. Ja.. Det jeg mente. Jeg må sanke stemmer, vet du vel. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Stakkars lars... Furunål i ræva og barnål i skrukken :SLitt smerte er bare kos. Frigjør endorfiner og øker sexlysten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Stakkars lars... Furunål i ræva og barnål i skrukken :S Jada, han kan bare begynne å glede seg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Perfekt start på påskeferien. Skal du spise alt det? Red.: En kakerlakk kan være i live ti dager uten hode. Endret 3. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Perfekt start på påskeferien. Skal du spise alt det? det hadde jeg greid til og med Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Red.: En kakerlakk kan være i live ti dager uten hode. Det kan jeg og. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Red.: En kakerlakk kan være i live ti dager uten hode. Det kan jeg og. Det er jo ikke så rart. Du er jente, så du bruker det ikke uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fanta? Solo ftw! +1 Fanta er ikke det samme etter man har brukt det som blandevann. Hun ene jeg bor med er så genial. Hun har søt dialekt + hun kom og gav meg masse påskesnop nå og lurte på og det gikk bra med meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Croissanten og bollen kan man jo klemme sammen til en liten fis, så de blir man ikke særlig mette av. Et par doughnuts og litt brus fyller ikke opp det heller. Nå spørs det om Sondre skal dele det som ser ut som en form for lasagne (?) eller om han skal ha alt selv. Det burde uansett ikke være umulig å glefse ned hele bordet, det var jo tross alt en her inne som trykket i deg et halvkilo burger på under tre min for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Red.: En kakerlakk kan være i live ti dager uten hode. Det kan jeg og. Det er jo ikke så rart. Du er jente, så du bruker det ikke uansett. Vil du bindes fast til et tre i skogen og få et stort påskeegg opp i rompa, og stå der resten av påsken? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Høyresiden er min, og jeg ble mett. Veldig mett. Lasagnen var utrolig mettende. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Red.: En kakerlakk kan være i live ti dager uten hode. Det kan jeg og. Pics or it didn't happen Heihei, Ida! >:/Presidentfrue/førstedame mener du vel? Ikke tving meg til å ta frem kjeppen. Ja.. Det jeg mente. Jeg må sanke stemmer, vet du vel. Sanker stemmer til meg, så du kan bli presidentkone? Flink kone. (kjøp nye årer, de du har er knukket) Endret 3. april 2009 av toth Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Vil du bindes fast til et tre i skogen og få et stort påskeegg opp i rompa, og stå der resten av påsken? Beklager. Det var en artig tvist på piggtråd-i-rompa-metoden, forresten. :D Red.: Skjer med forumet? «Dentists recommend that a toothbrush be kept at least six feet away from a toilet to avoid airborne particles resulting from the flush. » Hah, alltid det jeg har prøvd å fortelle folk. Lukk lokket før du trekker opp! Endret 3. april 2009 av Underpants Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tralala. Jeg kommer ikke over hvor elsk mobilt bredbånd er. Hvorfor har jeg ikke skaffet meg dette tidligere? Ellers så sitter jeg på bussen, skal hjem å pakke. Så spise lasagne og bade. I morgen tar jeg første toget til Bergen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 The Aller Värste på vinyl og Eon i bokform. Samt en kopp varm solbærtoddy. Livet er herlig, dere! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Om nom, nudler og ostesmørbrød. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tralala. Jeg kommer ikke over hvor elsk mobilt bredbånd er. Hvorfor har jeg ikke skaffet meg dette tidligere? Innebygd 3G-modul i en MSI wind med tvillingsim og fastpris på data, det hadde vært noe det. BT har den som jeg hukker opp til bilanlegget, og man får 12V-lader til. Spotify i bilen Endret 3. april 2009 av toth Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Melder om at det sitter en tanke i huet mitt akkurat nå, og jeg får den faen ikke vekk! Danglebærsangen til Raske Menn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg