theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har en Spotify invite til overs? http://spotify.mikromann.net/ Jeg har dessverre ikke spotify, kunne du eventuelt linket til youtube/last.fm? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da har jeg også påskeferie! DIGG Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hrmf, du fikk byttet før de 180 dagene var over Teiting ^^, Fordel å ha moderator som kjæreste vettu ^^ Hvis ikke det var en annen grunn? 180 dager gikk det hvertfall ikke. Haha. Som sagt, han har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig påskeferie! Dette skal bli deilig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 i Aidskake! Alle burde ha spotify. Nå kan du kose deg med denne, bare takket være meg! spotify:track:5433qFXdZ65cXl9Rc3N1OI Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig påskeferie! Dette skal bli deilig Og jeg skal jobbe. Stressa, stressa og stressa. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den var svært lite relevant, egentlig. Det er faktisk ikke mer enn tre-fire minutter siden jeg diskuterte med en afrikansk venn av meg her nede om hvor mye folk fra hele verden det har har, og fortsatt er, i studentkomplekset her, hvorpå han faktisk sa til meg "I know you enjoy it, it shows." Det viser at det faktisk skinner igjennom hvor mye jeg setter pris på bekjentskapene fra hele verden som sirkulerer igjennom her, og det varmer. Nasjonalromantikken, nasjonalfølelsen og identiteten jeg føler med både nordmenn og den hvite rase går ikke ut over mitt humanistiske verdenssyn og min filosofi om at alle mennesker er rosa på innsiden. Jeg elsker mennesket, og jeg elsker meg selv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Foreslo den ikke fordi det er relavant, bare fordi den er fet. Når jeg hører den spør jeg meg selv; "Ida, hvor er den kalde pilsen din?" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg er fullstendig klar over det, jeg tolket budskapet slik fordi jeg hadde et behov for å skrive noen cm tekst. Sangen er chill og minner meg om sommer på torgtrappene. Endret 3. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Aidskake foar pwesident! Jeg stemmer også for det! Nå er vi.. Tre. GJhrrrrrr. Jeg gleder meg til sommeren! Skal ligge i gresset med gode venner, kald pils og høre ihjel Babylonsjukan. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Perfekt start på påskeferien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Aidskake foar pwesident! Jeg stemmer også for det! Nå er vi.. Tre. GJhrrrrrr. Jeg gleder meg til sommeren! Skal ligge i gresset med gode venner, kald pils og høre ihjel Babylonsjukan. Jeg og, men jeg skal voldta Lars i skogen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I dette tempoet kommer du til å ha en smultring rundt livet innen sommerferien melder sin anmarsj. ..jeg kunne derimot gjerne trykket ned en av de to doughnutene med sjokolade selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Perfekt start på påskeferien. Nam! Crossiant og Villa! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Sommer blir så utrolig digg det. Volleyball på stranda, bading i sjøen og kald pils på kvelden. Endret 3. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Aidskake foar pwesident! Jeg stemmer også for det! Nå er vi.. Tre. GJhrrrrrr. Jeg gleder meg til sommeren! Skal ligge i gresset med gode venner, kald pils og høre ihjel Babylonsjukan. Heihei, Ida! >:/ Presidentfrue/førstedame mener du vel? Ikke tving meg til å ta frem kjeppen. Endret 3. april 2009 av toth Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Stakkars lars... Furunål i ræva og barnål i skrukken :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg