Kverulantus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har ikke det heller. Har akkurat de samme mulighetene som dere. Bokmål eller nynorsk <3 Hrmf, du fikk byttet før de 180 dagene var over Teiting ^^, Gahhh! Kan noen finne opp et middel som gjør meg frisk på et sekund? Er litt lei av å hoste til jeg får tårer i øya! >< Jeg har i det minste ingefærøl og Stonegard da Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? Søsteren min hadde en studenthybel i Oslo. Kostet vel rundt 3 tusen pr mnd. Men det er latterlig trangt da. Man hører jo hele tiden om folk som må ha to jobber for å klare å betale leiligheten sin, men det er sikkert ikke de som SIO leier ut. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Om verden skulle snakket og skrevet likt, føler jeg at hvert enkelt land ville mistet den lille personlighetsfølelsen det har. Et land er jo ikke en person.. Personligheten varierer jo veldig mye innad i landet. Skulle vi da delt opp Norge til ørten små land? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? Vi har hybelleiligeter i huset. Den minste og mørkeste er 3000 pr måned, og den andre som er større og lysere er 4500 trooor jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du finner sikkert et krypinn med grei pris, men ja, det er jævlig dyrt. Vet om flere som sliter med å betale leie. Gjelder vel å finne et sted som ikke ligger så nært sentrum. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? Tror en betalte 2.7 ifjor, var bare to stopp med t-banen unna universitetet. Mongolite rom, men allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jihu! Cinque kom innom med bakels(vafler) til meg ... Eller var jeg som i utgangspunktet betalte da, men hadde ikke blitt hvis ikke hu hadde skullet låne penger til det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg bodde på Anker studenthjem året jeg bodde i Oslo. Fint det. Lite og slik (bodde på enmannsrom), men jævla nært sentrum! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sukk..jeg vil også flytte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg og! Vil flytte ut av byen, you heard me! Ut av byen. Huff, bylivet er ikke noe for meg... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hrmf, du fikk byttet før de 180 dagene var over Teiting ^^, Fordel å ha moderator som kjæreste vettu ^^ Hvis ikke det var en annen grunn? 180 dager gikk det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kanskje Lillium kan hoppe fremover i tid! Eller kanskje hun rota til serverklokka og skifta navn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Solen skinner, fuglene kvitrer og jeg er en hvit etnisk nordmann i kongeriket Norge. Kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nu skal jeg stikke bye bye!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 En kald pils og en varm grill Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Solen skinner, fuglene kvitrer og jeg er en hvit etnisk nordmann i kongeriket Norge. Kan livet bli bedre? Du kunne hørt på denne: spotify:track:3psbroMUgofpUyWbvzUsXD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har en Spotify invite til overs? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Solen skinner, fuglene kvitrer og jeg er en hvit etnisk nordmann i kongeriket Norge. Kan livet bli bedre? Du kunne hørt på denne: spotify:track:3psbroMUgofpUyWbvzUsXD Jeg har dessverre ikke spotify, kunne du eventuelt linket til youtube/last.fm? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har dessverre ikke spotify, kunne du eventuelt linket til youtube/last.fm? http://www.last.fm/music/Helt+Off/_/Babylonsjukan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg