Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke det heller. Har akkurat de samme mulighetene som dere.

Bokmål eller nynorsk <3

Hrmf, du fikk byttet før de 180 dagene var over :p Teiting ^^,

Gahhh! Kan noen finne opp et middel som gjør meg frisk på et sekund? Er litt lei av å hoste til jeg får tårer i øya! ><

Jeg har i det minste ingefærøl og Stonegard da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? :hmm:

Søsteren min hadde en studenthybel i Oslo. Kostet vel rundt 3 tusen pr mnd. Men det er latterlig trangt da.

Man hører jo hele tiden om folk som må ha to jobber for å klare å betale leiligheten sin, men det er sikkert ikke de som SIO leier ut.

Lenke til kommentar
Om verden skulle snakket og skrevet likt, føler jeg at hvert enkelt land ville mistet den lille personlighetsfølelsen det har.

Et land er jo ikke en person.. Personligheten varierer jo veldig mye innad i landet. Skulle vi da delt opp Norge til ørten små land?

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? :hmm:

Vi har hybelleiligeter i huset. Den minste og mørkeste er 3000 pr måned, og den andre som er større og lysere er 4500 trooor jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jihu! Cinque kom innom med bakels(vafler) til meg :love:

... Eller var jeg som i utgangspunktet betalte da, men hadde ikke blitt hvis ikke hu hadde skullet låne penger til det :p

Lenke til kommentar
Solen skinner, fuglene kvitrer og jeg er en hvit etnisk nordmann i kongeriket Norge. Kan livet bli bedre?

Du kunne hørt på denne: spotify:track:3psbroMUgofpUyWbvzUsXD

Jeg har dessverre ikke spotify, kunne du eventuelt linket til youtube/last.fm?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...