Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Er forøvrig noe kullsort snø i enkelte grøfter her i byen (Kristiansund).

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Fått for meg at moderatorer ikke kan bytte visningsnavn til andre brukere, men.. hmmm..

De kan ikke det. :)

Jammen så si va du har jort fårr å bytte navn så tidli da! Ellesj snakker jæi på dialekt. Du var ikke så gla i de?

Edit: Hær ær de fårtsatt litt snø ijen, men jæi tror allt smellter snart.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Alle sammen burde vel heller ha snakket engelsk, så slipper vi alt som minner om tilhørlighet. :roll:

Ingen dum idé egentlig.

Det virker i alle fall som om det er den veien samfunnet går. Engelsk blir stadig mer og mer implementert i det norske språket. Men det nytter ikke å klamre seg fast til gamle staurer, for tidene forandrer seg så... :shrug:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Du har ikke lov til å skrive dialekt, TanMan. :roll:

Hunn har ikke låv till å bytte navn så fort. Hær ær de diskusjon på høyt nivå, ja.

De ær rart vordann jæi føler mæi mye dommere me en gang jæi skriver sånn hær. ^^

Ok, jeg skal slutte. Det gjør vondt for meg også, og det tar mye lengre tid å skrive ...

Edit: Jeg sluttet selvfølgelig bare fordi Lillium sa hvordan hun bytta navn!

:innocent:

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi ikke snakke og skrive samme over hele verden? Hva er Norge egentlig? Ser jeg en mur rundt landet? Hva er et land, en avgrensning på et stykke papir? Synes hele identitetstyret og patriotismen er rimelig teit jeg. Slikt blir det bare krig av.

forventer å bli slakta nå

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi ikke snakke og skrive samme over hele verden? Hva er Norge egentlig? Ser jeg en mur rundt landet? Hva er et land, en avgrensning på et stykke papir? Synes hele identitetstyret og patriotismen er rimelig teit jeg. Slikt blir det bare krig av.

forventer å bli slakta nå

Om verden skulle snakket og skrevet likt, føler jeg at hvert enkelt land ville mistet den lille personlighetsfølelsen det har.

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? :hmm:

Søsteren min hadde en studenthybel i Oslo. Kostet vel rundt 3 tusen pr mnd. Men det er latterlig trangt da.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...