Demantios Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvor mye snø er det nede hos dokker ?? Tja, 30cm igjen kanskje. Snart borte :] Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I bergen er det ingenting, men så er jo det sørfor nordpolen også da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Er forøvrig noe kullsort snø i enkelte grøfter her i byen (Kristiansund). Endret 3. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Alle sammen burde vel heller ha snakket engelsk, så slipper vi alt som minner om tilhørlighet. Ingen dum idé egentlig. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Fått for meg at moderatorer ikke kan bytte visningsnavn til andre brukere, men.. hmmm.. De kan ikke det. Jammen så si va du har jort fårr å bytte navn så tidli da! Ellesj snakker jæi på dialekt. Du var ikke så gla i de? Edit: Hær ær de fårtsatt litt snø ijen, men jæi tror allt smellter snart. Endret 3. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Snø: ca. en halv meter utafor vinduet her (Bærum). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du har ikke lov til å skrive dialekt, TanMan. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Alle sammen burde vel heller ha snakket engelsk, så slipper vi alt som minner om tilhørlighet. Ingen dum idé egentlig. Jeg synes det ville vært veldig teit. Da mister vi det lille som gjør Norge til Norge. Ettersom alt blir amerikanisert uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Alle sammen burde vel heller ha snakket engelsk, så slipper vi alt som minner om tilhørlighet. Ingen dum idé egentlig. Det virker i alle fall som om det er den veien samfunnet går. Engelsk blir stadig mer og mer implementert i det norske språket. Men det nytter ikke å klamre seg fast til gamle staurer, for tidene forandrer seg så... Endret 3. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tan: Jæi snakket med Dåtten lisom. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Du har ikke lov til å skrive dialekt, TanMan. Hunn har ikke låv till å bytte navn så fort. Hær ær de diskusjon på høyt nivå, ja. De ær rart vordann jæi føler mæi mye dommere me en gang jæi skriver sånn hær. ^^ Ok, jeg skal slutte. Det gjør vondt for meg også, og det tar mye lengre tid å skrive ... Edit: Jeg sluttet selvfølgelig bare fordi Lillium sa hvordan hun bytta navn! Endret 3. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvorfor skal vi ikke snakke og skrive samme over hele verden? Hva er Norge egentlig? Ser jeg en mur rundt landet? Hva er et land, en avgrensning på et stykke papir? Synes hele identitetstyret og patriotismen er rimelig teit jeg. Slikt blir det bare krig av. forventer å bli slakta nå Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvorfor skal vi ikke snakke og skrive samme over hele verden? Hva er Norge egentlig? Ser jeg en mur rundt landet? Hva er et land, en avgrensning på et stykke papir? Synes hele identitetstyret og patriotismen er rimelig teit jeg. Slikt blir det bare krig av. forventer å bli slakta nå Om verden skulle snakket og skrevet likt, føler jeg at hvert enkelt land ville mistet den lille personlighetsfølelsen det har. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har ikke lov til å gjøre det? Jeg hadde jo ikke fått gjort det om det ikke var lov. Dere, altså Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har ikke lov til å gjøre det? Jeg hadde jo ikke fått gjort det om det ikke var lov. Dere, altså Slask Du skulle i utgangspunktet ikke hatt mulighet Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har ikke lov til å gjøre det? Jeg hadde jo ikke fått gjort det om det ikke var lov. Dere, altså Kverulering. Og jeg tror det er en god idé å ikke ta noe av det jeg skrev på dialekt seriøst. Jeg ble litt revet med. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg har ikke det heller. Har akkurat de samme mulighetene som dere. Bokmål eller nynorsk <3 Endret 3. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Geirr Lystrup har noen knakende gode låter i grunn! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Er det noen av dere som eier hybel på blindern eller i Oslo. Hvor er de billigste hyblene, og hvor mye koster det i måneden? Søsteren min hadde en studenthybel i Oslo. Kostet vel rundt 3 tusen pr mnd. Men det er latterlig trangt da. Endret 3. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg