Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Runke på browniesen"? :wee:

Kibs, det er ikke det at jeg tenker koffert, eller jo, men jeg oppfordrer andre til det. Har ikke noe "imot" det når alle skrikert æsj fordi de fikk ekle bilder i huet.

Du holder deg unna NgZ!! :o

Ånå. "Æsj"? :hmm:

Nei? Dotten er jo selveste definisjonen på good livin'

:dremel:

Lenke til kommentar

Linser er fælt :p

Øynene mine har reagert på alle linser jeg har prøvd de siste 5-6 åra.

Holder meg til briller til synet mitt stabiliserer seg, så svir jeg alle pengene jeg har i banken (omtrent 30k) på laserbehandling og lever et par tiår uten briller før jeg sakte, men sikkert må begynne med det igjen.

Yeah!

Lenke til kommentar
Ånå. "Æsj"? :hmm:

Et eksempel er visse assosiasjoner til to sjarmerende jenter og et stykk krus :whistle: . Alle tenker da på dette og får det ikek fullt så behagelige bildet i huet, selv så skader det meg ikke stort, er bare å se forbi.

Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv...

Slutt med det, se på Bear Grylls overleve vulkanlandskap eller noe :) . Tenk på noe annet, ikke på depping og hvor fælt det er osv osv, if you catch my drift.

Lenke til kommentar
Et eksempel er visse assosiasjoner til to sjarmerende jenter og et stykk krus :whistle: . Alle tenker da på dette og får det ikek fullt så behagelige bildet i huet, selv så skader det meg ikke stort, er bare å se forbi.

Sorry, jeg har ikke sett det, så jeg er immun. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg vet det, men vi snakker om kjælighetssorg her. Ingen sosiale problemer eller noe, tvert imot har jeg høy sosialinteligens. Skolen er også i full orden.

Problemet er at jeg tror jeg er blitt dumpa av en jente jeg er veldig glad i. Kommer til å sutre en stund, før jeg kommer meg tilbake på normalt nivå. Håper folk ikke trekker seg unna meg, imens...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...