Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Innføring av aldersgrense på forumet, anyone? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Innføring av aldersgrense på forumet, anyone? For. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Innføring av aldersgrense på forumet, anyone? Hadde ikke vært å forakte egentlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Innføring av aldersgrense på forumet, anyone? Jeg er enig. Maks 17. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GI FAEN FOR FAEN! MED HVA? FARGEN BETYR IKKE NOE, LÆRTE DE MEG I BARNEHAGEN. DU KAN IKKE HØRE PÅ HVA DE SIER I BARNEHAGEN! DET ER BARE LØGNERTØSER SOM JOBBER DER! KAN NOEN BEKREFTE DETTE? EVENTUELT GI MEG KILDER, EKSEMPLER ELLER UNNTAK SOM BEKREFTER REGELEN? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Innføring av aldersgrense på forumet, anyone? Vi kunne hatt en slags opptaksprøve, med søknad og det hele, og 1 måneds behandligstid. Endret 2. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Innføring av aldersgrense på forumet, anyone? Jeg er enig. Maks 17. OG GRUNNLEGGENDE /b/-ERFARING. --- Tenk hvor mye bedre forumet hadde vært uten overtrøtte 13 år gamle turkise guttebasser.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) GI FAEN FOR FAEN! MED HVA? FARGEN BETYR IKKE NOE, LÆRTE DE MEG I BARNEHAGEN. DU KAN IKKE HØRE PÅ HVA DE SIER I BARNEHAGEN! DET ER BARE LØGNERTØSER SOM JOBBER DER! KAN NOEN BEKREFTE DETTE? EVENTUELT GI MEG KILDER, EKSEMPLER ELLER UNNTAK SOM BEKREFTER REGELEN? Google barnehagetante og se på bildene, og du finner denne dama: De har hoggtenner btw! Edit: bevis nok for deg? Endret 2. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen som vil camme med meg i kveld? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen som vil camme med meg i kveld? Jo, men WLM er noe dritt som ikke vil funke. Pidgin all the way. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? Nei, i grunn ikke. Kontroll på sommerens festivaler? Noe bra? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? Hvordan i all verden kan du bli bannet mens The Prohpet og Underpants får herje fritt? Skammelig. Endret 2. april 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? ofc not. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? Hvordan i all verden kan du bli bannet mens The Prohpet og Programvare får herje fritt? Skammelig. Lolwat? Programvare? The Prohpet? Du mener kanskje Pantsy. Endret 2. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? Hvordan i all verden kan du bli bannet mens The Prohpet og Programvare får herje fritt? Skammelig. Moddisene sover. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, i grunn ikke. Kontroll på sommerens festivaler? Noe bra? Den er god. Jeg skal på Roskilde, men det er mer for å drikke 8 dager i strekk, mer enn for musikken. Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? Hvordan i all verden kan du bli bannet mens The Prohpet og Underpants får herje fritt? Skammelig. Uff, hva skal jeg si. Jeg brukte ironi. Man skal ha noe trening før man skjønner det over nettet tydeligvis. Tilbake fra to dagers ban. Har jeg gått glipp av noe? ofc not. Hva skjedde? I denne tråden sa jeg; Han høres ut som en forbanna kuk. Jeg ville dratt til han. Jeg er faen meg hard. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skjønte ikke den jeg. Edit: katten altså Er det mulig? Robe and wizardhat-forklaring Haha,dritbra Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva har jeg gjort? Jeg forvekslet deg med Underpants. Unnskyld, unnskyld, hundre ganger unnskyld. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva har jeg gjort? Jeg forvekslet deg med Underpants. Unnskyld, unnskyld, hundre ganger unnskyld. Flott! Trodde et lite øyeblikk jeg ble beskyldt for såkalt "herjing", og det er ikke noe jeg ønsker å bli beskyldt for på et offentlig forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg