Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 toth: er det dv9000? Isåfall har vi samme pc. AWESOME Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 toth: er det dv9000? Isåfall har vi samme pc. AWESOME dv9060ea for å være korrekt, 17" win xp mc ja Herlig maskin, men for tung og slitsom for fanget. så da gjør wind'en susen! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://abstrusegoose.com/Tihi. Amusing. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://abstrusegoose.com/Tihi. Amusing. Jeg skal innrømme at det er et par poeng som går over mitt hode der, men det er svært mange gode som også en enkel sjel med en enkel forstand som meg forstår. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 dv9060ea for å være korrekt, 17" win xp mc ja Herlig maskin, men for tung og slitsom for fanget. så da gjør wind'en susen! Det som er dritt er at maskinen blir så sykt varm, hele tiden. Kan jo steke bacon på den Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Oda+msn= nei? Er litt furt akkurat nå, får se om jeg logger på seinere. Jeg forventer forresten selskap på MSN i helga siden jeg óg blir hjemme. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 dv9060ea for å være korrekt, 17" win xp mc ja Herlig maskin, men for tung og slitsom for fanget. så da gjør wind'en susen! Det som er dritt er at maskinen blir så sykt varm, hele tiden. Kan jo steke bacon på den mm, bacó. men ja, glassbordet er glovarmt på undersida der pcn står ja. og som nevnt vekta, så derfor står den pretty much stasjonært, hukka opp til tv og anlegg. Følte ikke jeg kunne kjøpe enda en bare for å kunne nerde liggende, men nå ble en kinatur en god unnskyldning Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Asus EEE-crapet jeg har blir varm som en penis i vaffeljern, det irriterer, men jeg driter egentlig i om den blir ødelagt. JEG BLIR GLAD. WOohooho. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ha ha.Jeg møtte ham på toget, spurte om jeg var Sjur Vaage, sa han var mye innpå sida mi og likte det han så, samt lurka på forumet og sånn. Jævlig trivelig fysak, oppga ikke noe nick, men navn iaf ^^ Var han sånn rundt 180 høy, mørk stemme, mørkt hår og brune øyne, ett arr på venstre kinn og briller? La ikke merke til noe arr, men sånn ellers kan det vel alltids stemme. Han tok bilde av oss som bevis ^^ Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Asus EEE-crapet jeg har blir varm som en penis i vaffeljern, det irriterer, men jeg driter egentlig i om den blir ødelagt. JEG BLIR GLAD. WOohooho. winden jeg har i fanget nå, på batteri, holder max 30 grader på undersiden.. og ingen lyd fra vifta Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://abstrusegoose.com/128 Haaa, AMIRITE? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Asus EEE-crapet jeg har blir varm som en penis i vaffeljern, det irriterer, men jeg driter egentlig i om den blir ødelagt. JEG BLIR GLAD. WOohooho. winden jeg har i fanget nå, på batteri, holder max 30 grader på undersiden.. og ingen lyd fra vifta Heldig! Skulle ønske jeg tenkte gjennom hva jeg kjøpte. Faktisk så har det ødelagt litt av skolegangen min. HAHA! Tenker nesten å kaste PC-en i veggen i timen, for maken til dårlig ytelse har jeg ikke sett. :!: Endret 2. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Woo! Det fungerte å koble platespilleren til radioen *kose seg med Barrington Levy* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://abstrusegoose.com/128Haaa, AMIRITE? HEhehe, nei . Nesten like morsom som vitsen i Big Bang Theory :!: . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fant et kattebilde jeg lo av. Endelig! Kun pga. teksten, katta var ikke moro, men teksten takes me back ^^ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Skjønte ikke den jeg. Edit: katten altså Endret 2. april 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jada! Da har man endelig rundet Star Wars Force Unleased. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skjønte ikke den jeg. Edit: katten altså Er det mulig? Robe and wizardhat-forklaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg