Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dv9060ea for å være korrekt, 17" win xp mc ja :)

Herlig maskin, men for tung og slitsom for fanget. så da gjør wind'en susen! :D

Det som er dritt er at maskinen blir så sykt varm, hele tiden. Kan jo steke bacon på den

mm, bacó.

men ja, glassbordet er glovarmt på undersida der pcn står ja. og som nevnt vekta, så derfor står den pretty much stasjonært, hukka opp til tv og anlegg.

Følte ikke jeg kunne kjøpe enda en bare for å kunne nerde liggende, men nå ble en kinatur en god unnskyldning :D

Lenke til kommentar
Ha ha.

Jeg møtte ham på toget, spurte om jeg var Sjur Vaage, sa han var mye innpå sida mi og likte det han så, samt lurka på forumet og sånn.

Jævlig trivelig fysak, oppga ikke noe nick, men navn iaf ^^

Var han sånn rundt 180 høy, mørk stemme, mørkt hår og brune øyne, ett arr på venstre kinn og briller?

La ikke merke til noe arr, men sånn ellers kan det vel alltids stemme.

Han tok bilde av oss som bevis ^^

Lenke til kommentar
Asus EEE-crapet jeg har blir varm som en penis i vaffeljern, det irriterer, men jeg driter egentlig i om den blir ødelagt.

JEG BLIR GLAD. WOohooho.

winden jeg har i fanget nå, på batteri, holder max 30 grader på undersiden.. og ingen lyd fra vifta

Lenke til kommentar
Asus EEE-crapet jeg har blir varm som en penis i vaffeljern, det irriterer, men jeg driter egentlig i om den blir ødelagt.

JEG BLIR GLAD. WOohooho.

winden jeg har i fanget nå, på batteri, holder max 30 grader på undersiden.. og ingen lyd fra vifta

Heldig!

Skulle ønske jeg tenkte gjennom hva jeg kjøpte. Faktisk så har det ødelagt litt av skolegangen min. HAHA!

Tenker nesten å kaste PC-en i veggen i timen, for maken til dårlig ytelse har jeg ikke sett. :!:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...