Lord Britishface Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 NP: Røyksopp - It's what I want Nyeste albumet har heldigvis ikke skuffet så langt.... Meen synes at Happy up here, er litt vel lik Eple i sounden, samt at den er totalt voldtatt av P3. Sporene med Karin Dreijer Andersson er brilliante. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For en vakker kveld i Kongeriket Norge! Hvordan står det til med folket? NEINEINEI! Du får ikke lov å komme inn i tråden når jeg diskuterer nerdedrømmer og slikt! Du er broren min! Du har ikke godt av å få vite slikt! PS: Jeg blir med innover og henter deg i morra forresten. Vi tar van'en. Skulle akkurat si at han måtte lukke øynene så han ikke leste om dine (våte) drømmer og fikk bilder i hodet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hahaha! Perfekt, da kan jeg ligge og snorke mens dere kjører =P Shag wagon no. 1! Men visste ikke at du klarte å stå opp så tidlig? Please da. Du er ikke i asker før halv tre tidligst. Tar ikke mer enn to timer inn dit. Skal faktisk opp enda tidligere. Jeg skal nemlig handle først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) *snip*Vent, hvilken tråd er dette? Ikke at jeg helt skjønte hva du mente med den og ikke får jeg vite det heller tenker jeg, for nuh byssanlaller jeg, såh deh såh tenk. ^^, Endret 2. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hahaha! Perfekt, da kan jeg ligge og snorke mens dere kjører =P Shag wagon no. 1! Men visste ikke at du klarte å stå opp så tidlig? Please da. Du er ikke i asker før halv tre tidligst. Tar ikke mer enn to timer inn dit. Skal faktisk opp enda tidligere. Jeg skal nemlig handle først. Hva er det du skal handle da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva er det du skal handle da? Det kan jeg ikke si. Og det vet du. Jeg har sagt du får vente til du kommer. Ellers blir det ingen overraskelse. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skal du handle? Hva skal du handle? Øl til meg? =D Nå er jegerprøva bestått med 96% oppnåelig poengsum forresten SÅ.. Nå kan jeg kjøpe elgrifle så snart jeg får penger;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Men visste ikke at du klarte å stå opp så tidlig? Han pleier da å være våken lenge før det? Hva er det du skal handle da? Det kan jeg ikke si. Og det vet du. Jeg har sagt du får vente til du kommer. Ellers blir det ingen overraskelse. Kom igjen! Du kan stole på meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg hørte det. Gratulerer. Det er ikke noen dårlig poengsum. Nei, hadde ikke tenkt å kjøpe øl. Du er gammel nok til å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Betyr det at jeg har lyst til å kjøpe øl hvis jeg kan få noen til å kjøpe det til meg? Fikk 2 feil på prøva, det var litt kjipt, men bestod med glans uansett Sett rifla jeg har tenkt på å kjøpe? Han pleier da å være våken lenge før det? Tja.. Kanskje jeg som ikke er våken tidlig nok til å finne det ut da:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja så den, men husker ikke hva den het eller noe. Er ikke like våpen-nerd som deg. Forresten så tror jeg vi drepte kafeen her nå. Kan noen andre snakke også`? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kan snakke jeg! Heisveis! Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 De er nok for fascinert til å bryte inn Men jeg køyer. God natt Kongeriket Norge! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sov godt. Husk at kongeriket hviler på dine skuldre om vi skulle bli invadert i natt. Jeg kan snakke jeg! Heisveis! Heisann kjekken. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Soo, what's going on in this part of the Internet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Soo, what's going on in this part of the Internet? http://abstrusegoose.com/ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://www.vgtv.no/?id=19607 haha, for en kar. Facepalm på slutten der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg