Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er de små gleder i livet som teller gitt.
Jeg kom til den samme erkjennelsen for få minutter siden. Uansett hvor grandiost man lever livet så er det de ytterst små og subtile tingene som gjør livet så herlig som det er.

Edit: Det slår meg forøvrig hver gang jeg blir overrasket av tilværelsens små gleder.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
det er de store gleder i livet som teller gitt.

Hermann?

Jau han også.

Enda bedre ble natta nå som massasjeputa funker og jeg kan nerde og bli massert på samme tid!

Du burde prøve å motta oralsex mens du spiller oldskool-konsoll. DET er nerdedrøm det!

Desverre har jeg ikke prøvd dette selv enda, men hvem vet. Mulig vi kline vilt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

NP: Røyksopp - It's what I want

Nyeste albumet har heldigvis ikke skuffet så langt.... Meen synes at Happy up here, er litt vel lik Eple i sounden, samt at den er totalt voldtatt av P3.

Beklager at jeg ødelegger flyten i samtalen angående nerdedrømmer :blush:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
det er de store gleder i livet som teller gitt.

Hermann?

Jau han også.

Enda bedre ble natta nå som massasjeputa funker og jeg kan nerde og bli massert på samme tid!

Heldiggris! nakken min er ødelagt, jeg aner ikke hvorfor. :(

Du burde prøve å motta oralsex mens du spiller oldskool-konsoll. DET er nerdedrøm det!

Desverre har jeg ikke prøvd dette selv enda, men hvem vet. Mulig vi kline vilt!

Var det et hint? "Hei, vil du se på Segaen min?"

Edit: Ene venninna mi ble skikkelig sjokka etter å ha hørt ei kjerring fortelle at hun hadde sugd typen mens han spillte PS. Jeg var ikke akkurat overrasket, tar det nesten som en selvfølge at dere menn kunne tenkt dere det, i alle fall de her på forumet. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
For en vakker kveld i Kongeriket Norge! Hvordan står det til med folket?

NEINEINEI!

Du får ikke lov å komme inn i tråden når jeg diskuterer nerdedrømmer og slikt! Du er broren min! Du har ikke godt av å få vite slikt!

PS: Jeg blir med innover og henter deg i morra forresten. Vi tar van'en.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...