Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://www.vgtv.no/?id=21867 ... tenker på at jeg sa tidligere i dag at jeg ikke ville ha fisk til middag. Men det var godt alikeveld. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) http://www.vgtv.no/?id=21867 ... tenker på at jeg sa tidligere i dag at jeg ikke ville ha fisk til middag. Men det var godt alikeveld. Det der er fengsel det. Frihetsberøvelse + starvation Jeg kan nesten ikke tro at vi bare har 17 sider på forumets lolcatstråd! Endret 2. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det der er fengsel det. Frihetsberøvelse + starvationDet er tortur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ooh, jeg ble gjenkjent. Trivelig fyr. Lurker på forumet og greier ^^ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ooh, jeg ble gjenkjent. Trivelig fyr. Lurker på forumet og greier ^^ Har folk begynt å spytte på deg på gaten nå? Bare fordi du la ut et par for mye bilder på biip. Edit: Endret 2. april 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ha ha. Jeg møtte ham på toget, spurte om jeg var Sjur Vaage, sa han var mye innpå sida mi og likte det han så, samt lurka på forumet og sånn. Jævlig trivelig fysak, oppga ikke noe nick, men navn iaf ^^ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ha ha.Jeg møtte ham på toget, spurte om jeg var Sjur Vaage, sa han var mye innpå sida mi og likte det han så, samt lurka på forumet og sånn. Jævlig trivelig fysak, oppga ikke noe nick, men navn iaf ^^ Var han sånn rundt 180 høy, mørk stemme, mørkt hår og brune øyne, ett arr på venstre kinn og briller? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 det er de små gleder i livet som teller gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 det er de store gleder i livet som teller gitt. Hermann? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) det er de små gleder i livet som teller gitt.Jeg kom til den samme erkjennelsen for få minutter siden. Uansett hvor grandiost man lever livet så er det de ytterst små og subtile tingene som gjør livet så herlig som det er. Edit: Det slår meg forøvrig hver gang jeg blir overrasket av tilværelsens små gleder. Endret 2. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 det er de store gleder i livet som teller gitt. Hermann? Jau han også. Enda bedre ble natta nå som massasjeputa funker og jeg kan nerde og bli massert på samme tid! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg har bare en ting å si... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fuuton! Rasen-shuriken! Endret 2. april 2009 av Sondre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 det er de store gleder i livet som teller gitt. Hermann? Jau han også. Enda bedre ble natta nå som massasjeputa funker og jeg kan nerde og bli massert på samme tid! Du burde prøve å motta oralsex mens du spiller oldskool-konsoll. DET er nerdedrøm det! Desverre har jeg ikke prøvd dette selv enda, men hvem vet. Mulig vi kline vilt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) NP: Røyksopp - It's what I want Nyeste albumet har heldigvis ikke skuffet så langt.... Meen synes at Happy up here, er litt vel lik Eple i sounden, samt at den er totalt voldtatt av P3. Beklager at jeg ødelegger flyten i samtalen angående nerdedrømmer Endret 2. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Beklager at jeg ødelegger flyten i samtalen angående nerdedrømmer NP: Røyksopp - It's what I want Vent, hvilken tråd er dette? Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For en vakker kveld i Kongeriket Norge! Hvordan står det til med folket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) det er de store gleder i livet som teller gitt. Hermann? Jau han også. Enda bedre ble natta nå som massasjeputa funker og jeg kan nerde og bli massert på samme tid! Heldiggris! nakken min er ødelagt, jeg aner ikke hvorfor. Du burde prøve å motta oralsex mens du spiller oldskool-konsoll. DET er nerdedrøm det! Desverre har jeg ikke prøvd dette selv enda, men hvem vet. Mulig vi kline vilt! Var det et hint? "Hei, vil du se på Segaen min?" Edit: Ene venninna mi ble skikkelig sjokka etter å ha hørt ei kjerring fortelle at hun hadde sugd typen mens han spillte PS. Jeg var ikke akkurat overrasket, tar det nesten som en selvfølge at dere menn kunne tenkt dere det, i alle fall de her på forumet. Endret 2. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For en vakker kveld i Kongeriket Norge! Hvordan står det til med folket? NEINEINEI! Du får ikke lov å komme inn i tråden når jeg diskuterer nerdedrømmer og slikt! Du er broren min! Du har ikke godt av å få vite slikt! PS: Jeg blir med innover og henter deg i morra forresten. Vi tar van'en. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hahaha! Perfekt, da kan jeg ligge og snorke mens dere kjører =P Shag wagon no. 1! Men visste ikke at du klarte å stå opp så tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg