Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smak og behag.

ACOG på Mp5 funker fett.

Men med ACOG ser man ingenting rundt siktet, det tar lengre tid å sikte og mange syns det er vanskeligere å sikte fordi den beveger seg så mye.

M14 med ACOG forstår jeg, men på skorpion? D:

Skorpion skal ha lyddemper og man skal ha UAV-jammer, så skal man snike seg bak fienden og få killstreak på 30.

Red.: Som han her:

skorpion_smg.jpg

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Regner med jeg hadde Windows Mail før siden jeg brukte Vista. Så da går det vel greit når jeg får lasta ned det.

Denne var langt under beltestedet for det jeg beregna.

I verste fall kan du virtualisere XP og ordne en WinMail-kompatibel eksport der.
Lenke til kommentar
Men med ACOG ser man ingenting rundt siktet, det tar lengre tid å sikte og mange syns det er vanskeligere å sikte fordi den beveger seg så mye.

Sant nok. Men det at ACOG dekker siktet har ingen betydning hvis man sikter inn og ut og sveiper over der du sikter, du har fortsatt orientering.

Samme "problem" på sniper så ser egentlig ikke noe problem med ACOG :p

Acog fører til at mp5 får mer recoil, så det er egentlig ikke så lurt

I :love: it...

Lenke til kommentar
Sant nok. Men det at ACOG dekker siktet har ingen betydning hvis man sikter inn og ut og sveiper over der du sikter, du har fortsatt orientering.

Samme "problem" på sniper så ser egentlig ikke noe problem med ACOG :p

Men med sniper ligger man i gresset og er usynelig og plukker en og en av fienden, det kan man ikke med noe automatisk for da blir man bare drept.

Lenke til kommentar
Men med sniper ligger man i gresset og er usynelig og plukker en og en av fienden, det kan man ikke med noe automatisk for da blir man bare drept.

Pokker ta. Godt poeng =P

Men når vi snakker om cod, hva spiller folka det på? Xbox, pc?

Lenke til kommentar
Underpants, det gjør man med M4 og uav jammer på HC HQ.

M4 er bra, men jeg tror grunnene til at jeg liker Skorpion bedre er at den er mer mobil, har ikke like mye rekyl også er den så kul. :love:

Zlatzman: Jeg syns det er lettere å skyte med rød dott-sikte på avstander òg, men det har vel bare med øvelse å gjøre.

Natrich: Jeg spiller på PC. Syns at mye av opplevelsen forsvinner på konsoll, men det er sikkert bare fordi jeg ikke klarer det. :­P

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...