Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som tror sunniva er gloryhog?
Du er ikke akkurat alene, tror jeg.

Care to explain in a norwegian sort of vei?
Tror jeg står over, vil ikke ha mer warn :p

Riiight, så har jeg installert Windows 7. Men hvor i svingende helvete er Outlook blitt av? Tok jo backup av alle mailene mine, men ingen steder å laste dem tilbake igjen.
Outlook er ikke lenger standard (har vel aldri vært det) - må legges inn vedsidenav.
Lenke til kommentar

Kan jeg laste ned den der Windows Live Mail tingen jeg brukte i Vista i W7 betaen? Litt desp, for det var en viktig mail med sporingsnr jeg skulle til posten med imorra..også får jeg ikke importert dem inn igjen siden jeg mangler mailprogram.

Lenke til kommentar
Office 2003 og office 2007 fungerer fint under windows 7 :)
07 er ittebitte ustabilt hos meg.

Fant det ut, og ja. Vi synes vel alle det. Men la oss ikke gjøre samme feilen som ble gjort i januar.
Jasså?

Om skolemasaker trusslen på NRK1 nå hvis du er interessert
Hssj! :ph34r:

Kan jeg laste ned den der Windows Live Mail tingen jeg brukte i Vista i W7 betaen? Litt desp, for det var en viktig mail med sporingsnr jeg skulle til posten med imorra..også får jeg ikke importert dem inn igjen siden jeg mangler mailprogram.
Det kan fungere, ja. Worth a shot hvertfall.
Lenke til kommentar
Det kan fungere, ja. Worth a shot hvertfall.

Windows Mail kan ikke importere .pst-filer fra Outlook. Den klarer derimot å importere fra Outlook Express.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...