Wiciwato Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gratulerer med dagen, men bare hvis du sier gratulerer med dagen til meg, når tiden er inne! Når er det du har bursdag da? Takk, HB, Danielzu og alle andre jeg må ha glemt 14 november. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da er alt pakket og klart, tre kvarter til toget går og jeg venter på at tørketrommelen skal bli ferdig. MP3-disken er pakka ned, så musikken kommer fra mobilen, yay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flere enn meg som tror sunniva er gloryhog? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Care to explain in a norwegian sort of vei? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Riiight, så har jeg installert Windows 7. Men hvor i svingende helvete er Outlook blitt av? Tok jo backup av alle mailene mine, men ingen steder å laste dem tilbake igjen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flere enn meg som tror sunniva er gloryhog?Du er ikke akkurat alene, tror jeg. Care to explain in a norwegian sort of vei?Tror jeg står over, vil ikke ha mer warn Riiight, så har jeg installert Windows 7. Men hvor i svingende helvete er Outlook blitt av? Tok jo backup av alle mailene mine, men ingen steder å laste dem tilbake igjen.Outlook er ikke lenger standard (har vel aldri vært det) - må legges inn vedsidenav. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jammen jammen...må jeg finne en mystisk betaversjon av outlook også nå? Det sa INGEN noe om...satan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Office 2003 og office 2007 fungerer fint under windows 7 Endret 2. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fant det ut, og ja. Vi synes vel alle det. Men la oss ikke gjøre samme feilen som ble gjort i januar. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Om skolemasaker trusslen på NRK1 nå hvis du er interessert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan jeg laste ned den der Windows Live Mail tingen jeg brukte i Vista i W7 betaen? Litt desp, for det var en viktig mail med sporingsnr jeg skulle til posten med imorra..også får jeg ikke importert dem inn igjen siden jeg mangler mailprogram. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Office 2003 og office 2007 fungerer fint under windows 7 07 er ittebitte ustabilt hos meg. Fant det ut, og ja. Vi synes vel alle det. Men la oss ikke gjøre samme feilen som ble gjort i januar.Jasså? Om skolemasaker trusslen på NRK1 nå hvis du er interessertHssj! Kan jeg laste ned den der Windows Live Mail tingen jeg brukte i Vista i W7 betaen? Litt desp, for det var en viktig mail med sporingsnr jeg skulle til posten med imorra..også får jeg ikke importert dem inn igjen siden jeg mangler mailprogram.Det kan fungere, ja. Worth a shot hvertfall. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flamewaren som førte til eplefe's ban, remember? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har aldri brukt noe Office siden det jeg trengte har vært standard..også røsker de bare bort mail-programmet mitt plutselig... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, i remember. Var vel en serie med hendelser som førte til hennes bortgang, men la oss ikke diskutere dette her nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor bruker noen ACOG-skop på annet enn snikskytterrifler? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lets rather not. PÅSKEPLANER FOLKENS? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan jeg laste ned den der Windows Live Mail tingen jeg brukte i Vista i W7 betaen? Litt desp, for det var en viktig mail med sporingsnr jeg skulle til posten med imorra..også får jeg ikke importert dem inn igjen siden jeg mangler mailprogram.Det kan fungere, ja. Worth a shot hvertfall. Windows Mail kan ikke importere .pst-filer fra Outlook. Den klarer derimot å importere fra Outlook Express. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg