Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Den er kjipt, aldri likt DHL. Hvertfall ikke i bergen. Hver gang vi skulle fått noe gjennom de har de vært her og sagt at de ringte på og ringte oss på tlf selv om døren stod åpen og vi satt ved telefonene.

Jepp. Det endte med at jeg stikker til utleveringen og henter pakken selv. Er ikke store greierne. Men blir endel bussing (3) fra kokstad da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det er mye man kan spøke med, men akkurat slikt har blitt såpass alvorlig at man bør ta det seriøst nesten uansett hvilken undertone det blir spøkt med. Får håpe det ikke var seriøst ment, men samtidig at han får seg en avskrekkende straff. Det vil virke preventivt mot lignende tulletrusler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

En eller annen fjortiss som tror at uansett hva man poster på /b/ så blir man "epic" og får motivator, så ja. *rekker opp hånden*

Lenke til kommentar

En venn av han pågrepne sier til TV2 at det var ment som en spøk, men de forsto ikke hva de hadde gjort før det ble så stort.

BTW Pressekonferanse på TV2 Nyhetskanalen.

Pressekonferanse nå, den blir ikke sendt på TV.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei de hadde bare ikke fått med seg alt oppstyret som har vært tidligere når noen har kødda med lignende, eller hvor omfattende tragisk slike hendelser faktisk er. At de ikke visste eller forsto hva de hadde gjort, er bare en unskyldning for å slippe så store konsekvenser.

Ta fram en god gammeldags teppebanker og gi han skikkelig ris på rumpa, så han ikke får til å sette seg ned med en pc på ei stund. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker da jeg gikk førsteåret på videregående, så satt vi en gjeng på bibloteket og prata skit som vanlig og av en eller annen grunn så nevnte jeg på tull at jeg skulle ringe inn bombetrussel for å få meg en fridag. 2 dager senere var jeg hjemme på øya for en tannlegetime, så på båten på vei inn til Kristiansund igjen ringte en klassekompis og spurte hva faen jeg hadde gjort. Noen hadde ringt inn en bombetrussel, så i og med at jeg var borte, så trodde de at det var jeg som hadde gjort det. Selv om jeg tulla med innringinga, så var det ikke noe jeg hadde kommet til å gjøre i det hele tatt. Ble heldigvis ikke mistenkt for det da, men kunne ha vært skummelt i og med at vi pratet relativt høyt inne på bibloteket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...