Llandari Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jobb her også. Ferdig om 3 timer. Lengter etter senga! Jeg er syyyyk... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hmm.. må opp tidlig i morra må være på bussen 07.20 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Helvetes irriterende at 90% av druene i denne boksa var råtne å uspiselige. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Den er kjipt, aldri likt DHL. Hvertfall ikke i bergen. Hver gang vi skulle fått noe gjennom de har de vært her og sagt at de ringte på og ringte oss på tlf selv om døren stod åpen og vi satt ved telefonene. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Påske nå for meg. Ha ha! Put some ketsjup on that sondre. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Wow, ene scenen i mission impossible 3 ligner sykt på den i top gun når han kjører til flyplassen. Og hehe Deilig å sove til 12 for så å slaske hele dagen. Men blitt litt mye av det i det siste. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Slasking er tull! I påsken blir det å stå opp klokken 8 og stå snowboard i 6 timer. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Slasking er tull, men når man er på tunge smertestillende og får krampe om man går i mer en 1 min om gangen så er det en nødvendighet. Og enig, i påsken skal eg opp tidlig, ikke snowboard, da det suger. Men skal sikkert gå noen turer i evig digge fjell. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Slasking er tull! I påsken blir det å stå opp klokken 8 og stå snowboard i 6 timer. *slap* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da var jeg hjemme. Bare én dag til ferien begynner. Jeg gleder meg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hmm, raportere korte og unødvendige innlegg som bare inneholder smiley? Eller la han fortsette sin forferdelige terrorisering? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skoletrussel i Fredrikstad. Det er jo pokker meg her i byen! Spooky! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=571358 Diskuteres i klasserommet i Sarpsborg atm ^^, Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Let me guess. he used 4chan? Og sondre, ikke eg som raporterte postene dine :!: (nei, ikke ironisk) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 >_> Anyway. Det må være jævlig irriterende hvis skoleelevene blir uten PC i påskeferien. Sett at de ikke har andre PCer tilgjengelige. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 >_> Anyway. Det må være jævlig irriterende hvis skoleelevene blir uten PC i påskeferien. Sett at de ikke har andre PCer tilgjengelige. Har de så godt av så Om de hadde vært uten pc-en i påska hadde det sikkert vært 90% mindre reparasjoner og reinnstalleringer enn vanlig uka etter Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pokker as, Finland det var OI! Men Fr.stad det er så nært. Gjerningsmannen ble pågrepet rett borti her :S Skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg