Ferchie Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, skjønner ikke hvordan det har skjedd. Skulle jo spille squash idag.. kanskje jeg bare har sovet litt rart og at det går over senere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får da håpe det. Jeg for min del lurer på om fyren jeg ringte og vekte i sted har sovna igjen eller ei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Satt ute i solveggen med pc'en i stad. Var ganske digg med unntak at hendene ble iskald :S Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hørtes utrolig deilig ut, Biril. Kunne tenke meg å sitte ute nå, men må heller sitte inne og skrive om Arne som skal miste jobben sin i barnehagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hils på mitt nye alter ego Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Satt ute i solveggen med pc'en i stad. Var ganske digg med unntak at hendene ble iskald :S HAH, too bad! Jon: I liiike it! Endret 2. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva var koden for å flippe youtube videoene igjen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hørtes utrolig deilig ut, Biril. Kunne tenke meg å sitte ute nå, men må heller sitte inne og skrive om Arne som skal miste jobben sin i barnehagen. Hva galt har Arne gjort for å miste jobben i barnehagen? Hils på mitt nye alter egoFaen, vi skulle få endre visningsnavnet ditt når vi var på DT Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 =0&flip=1 There you go! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gah. Jeg hadde klart å vekke ham. Han var våken og i dusjen. Nå sover han igjen -_- Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hørtes utrolig deilig ut, Biril. Kunne tenke meg å sitte ute nå, men må heller sitte inne og skrive om Arne som skal miste jobben sin i barnehagen. Hva galt har Arne gjort for å miste jobben i barnehagen? Han har tatt med seg ni barn ut til en elv, hvorpå han klarte å miste oversikten over den ene som fløt ut. Dette er altså en rettslæreoppgave! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gah.Jeg hadde klart å vekke ham. Han var våken og i dusjen. Nå sover han igjen -_- Liek you BF? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Det der hørtes ut som en fyr du fant på byen :!: "endelig klart og fått han ut av sengen min, og i dusjen...men nå ligger han i senga igjen" Endret 2. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hils på mitt nye alter egoFaen, vi skulle få endre visningsnavnet ditt når vi var på DT Dere skulle endre det til Ms. Pac-Man.. Utspekulerte unger er det dere er.. Dessuten er TøseGuri mye bedre enn Ms. Pac-Man.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dere skulle endre det til Ms. Pac-Man..Utspekulerte unger er det dere er.. Dessuten er TøseGuri mye bedre enn Ms. Pac-Man.. Jeg hadde noe mye værre planlagt men det var ingen som hørte på meg i det hele tatt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gah.Jeg hadde klart å vekke ham. Han var våken og i dusjen. Nå sover han igjen -_- Liek you BF? I wish, da hadde livet vært kult! Det der hørtes ut som en fyr du fant på byen :!:"endelig klart og fått han ut av sengen min, og i dusjen...men nå ligger han i senga igjen" Ha ha, er en bergenser. Studiepartneren min og en av mine beste venner her på Steinkjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dere skulle endre det til Ms. Pac-Man..Utspekulerte unger er det dere er.. Dessuten er TøseGuri mye bedre enn Ms. Pac-Man.. Jeg hadde noe mye værre planlagt men det var ingen som hørte på meg i det hele tatt Hva hadde du planlagt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Studiepartner...lifspartner..er det noe forskjell? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Studiepartner...lifspartner..er det noe forskjell? Ha ha, du har rett i det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva hadde du planlagt? Kan jeg ikke si, jeg skal spare på idèen til neste gang jeg er der og det har gått 180 dager *ond latter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg