Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Mistolket den litt siden jeg er vant til den fornorskede skrivemåten.

Men uansett - såfremt man ikke er på harrytur til sverige skal det utrolig mye til for at slik lek blir lovlig. Og man må jo fremdeles ha rett førerkort for at det skal være lovlig.

Stakkars natur. Skispor er greit og anonymt, trugespor nesten umerkelig - men unødvendig motoriserte fartøy i den fredlige vinternaturen? Dagens ungdom altså :p

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Se folk her er de samme som på stortinget.

Dokker kjører jo båt i hytt og pine der nede i sør koffer klager dokker da på vårres motorisert ferdsel ??

Finnmark skulle blitt et eget land. :)

Jeg kan nu også si at jeg kjører ikke lovlig. :whistle:

Men søskene barnet mitt har kjørt opp. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Blæh. Dårlig start på dagen. Kommer på jobb, blir peset til å laste ned noen drivere og brenne ut til en printer som noen skal ha på et klasserom. Ikke noe stress. Begynner å lete etter klasserommet, ettersom ingen har fortalt meg hvilket et det er på, finner omsider fram og blir ropet på av plenty elever som har problemer med pcene sine 3 minutter før de skal begynne og selvølgelig skjedde det plutselig først i dag. Printeren har ikke en 10 meter lang USB-kabel, som jeg selvfølgelig skulle trylle fram ettersom jeg ikke var blitt informert om det, for det var jo en selvfølge på et klasserom, for slik var det i fjor. Skal ikke mye til, men blir litt stressa samt mer irritert lell.

Hvorfor faen får ikke folk lov til å levere via fronter? Jo fordi de skal ikke være på nett.

Hvor jævlig ofte er det i arbeidslivet at du får beskjed av arbeidsgiveren som har gitt deg ei oppgave; Du får ikke lov til å bruke noen som helst hjelpemiddler, du skal levere den snarest på pulten min. Husk alt du lærte på skolen.

Nei. Arbeidsgiveren vil helst ha oppgaven utført snarest og best mulig og han tar som oftest springfart og driter en lang masj i om man bruker internett som hjelpemiddel.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

huff da :(.. det var synd :/

----

Folkens.. et kjapt spm. kunne ha spurt et annet sted sikkert, men gjør det her alikevell :)

Jeg har Windows 7 og har allerede installert den på en maskin. kan jeg bruke den samme keyen på en annen maskin? funker det? eller er det one-time-use?

Endret av probin
Lenke til kommentar
huff da :(.. det var synd :/

----

Folkens.. et kjapt spm. kunne ha spurt et annet sted sikkert, men gjør det her alikevell :)

Jeg har Windows 7 og har allerede installert den på en maskin. kan jeg bruke den samme keyen på en annen maskin? funker det? eller er det one-time-use?

Tror nok det skal funke ja. Brukte en key som Programvare brukte jeg.

Lenke til kommentar
..

Er vel også litt med om man klarer å finne den ekstra informasjonen man trenger, slik jeg har forstått det hvertfall.

Skal også nevnes at på skolen vår får vi ikke lov å skrive eksamen på pc en gang, siden vi kan kommunisere med den. Herregud så irriterende.

Ellers så ligger jeg nå på et hotellrom med hodepine, yey for me. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er kun et begrenset antall Win7 keyer som funker og det er sikkert flere hundre tusen som har brukt - la oss si 20 forskjellige nøkler - til å installere Win7. Så skal nok funke ja ;)

---

Skolen er alt for gammeldags med tanke på moderne arbeidsmetoder. Selv mange lærere synes det.

Hvorfor på et hotellrom btw?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...