Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) GRATULERER SÅ MYE! Så utrolig flott! Vi forventer oss en tråd med løpende oppdateringer.Må nesten komme en slik tråd ja, blir jo en forumbaby. Kall den... Lars. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen som vil ha kake? Endret 1. april 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg sa det først. =)Ja, jeg lurer litt på hvordan i helvete du fikk greie på det. oO Nå ER jeg jo sylskarp da. Men enhver tåpe kunne anta at du var gravid ut fra Espen's innlegg før. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kall den... Lars. Er du gal? Verden har mer enn nok med en stk Lars/L4r5. o_O Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 GRATULERER SÅ MYE! Så utrolig flott! Vi forventer oss en tråd med løpende oppdateringer.Må nesten komme en slik tråd ja, blir jo en forumbaby. Kall den... Lars. Helt enig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blir du mer bekymret hvis jeg sier at jeg har visst det lenge?Litt. Men om du visste det vet jeg hvor du har det fra, liksom. Nå ER jeg jo sylskarp da. Men enhver tåpe kunne anta at du var gravid ut fra Espen's innlegg før. Var det vi regnet med. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blir du mer bekymret hvis jeg sier at jeg har visst det lenge?Litt. Men om du visste det vet jeg hvor du har det fra, liksom. Jeg skulle bare teste om du ble mer bekymret. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Woa, lars var et bra forslag. Har aldri sett noen hete lars før, for ett dypt og sexy navn. Forstiller meg at alle som heter lars har vin diesel stemme og kropp Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tenkte meg det ja. Og the duke og wheelman, evig tøft prosjekt dere driver med! Vil ta lang tid å følge med på da, men får håpe det blir verdt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blogging er farlige greier Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Tenkte meg det ja. Og the duke og wheelman, evig tøft prosjekt dere driver med! Vil ta lang tid å følge med på da, men får håpe det blir verdt det. Takk takk, mye tid og penger kommer til å gå til prosjektet, og vi har mange spennende ideer og jeg tror dette kommer til å bli virkelig bra om jeg får si det selv! Endret 1. april 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lykke til hvertfall! Har lagret det i favoritter, så skal følge med på det videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Snart drar jeg til Alta! Må bare få sove først. Åhh kor jeg gleder meg til fredag nu!! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Snart drar jeg til florø, forhåpentligvis finner eg en fest og får noe å gjøre på annet enn å se på påskekrim. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg drar hjem til Brønnøy i morgen, så drar jeg halvveis tilbake til Trondheim for å stå på ski. /o/ Men først skal jeg ha midtsemesterprøve i kjemi, og den kommer ikke til å være /o/. Endret 1. april 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Yeah jeg og søskene barnet mitt skal dele på en scooter!! Og så skal vi kanskje skaffe en gammel scooter til framkost middel for den som ikke kjører m8'en Det her blir tidenes påske. Masse damer, mye scooter og sist men ikke minst masse idioti fra meg og søskene barnet mitt. Kan nu si hvordan sist påske vi feira påske sammen endte: Det endte med at vi kjørte opp en jævla bratt bakke med en 370cc og så hadde den ikke kræfter til og drege opp bakken så det var bare og hive seg til og stå på sia av scooter og i et desperat forsøk og redde den mista vi den så den trilt av går.. Men den her påska har vi en scooter med litt mer kræfta og kanskje litt mer disiplin (bare kanskje). Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjøp deg en sånn en så du har noe å lese om nettene og på veien opp dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg