edge Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 James Bond filmene på 80 og 90 tallet er bedre en både bourne og MI Njesh.. Eneste bra Bond-filmen etter Connery er GoldenEye.. Fram til Daniel Craig, that is Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Verste er uansett 3ern(Den med Samuel Jackson) Helt klart. Den utgår. Men når vi først snakker om oppfølgere.. Så Politiskolen 7 her om dagen.. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Verste er uansett 3ern(Den med Samuel Jackson) Helt klart. Den utgår. Men når vi først snakker om oppfølgere.. Så Politiskolen 7 her om dagen.. Politiskolen 1 var epic, også ødla dei alt! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Die Hard må være tidenes actionfilm! Psss, det er det helt klar Shoot 'Em Up som er. Njæsh Die Hard er en BRA pure actionfilm, Shoot 'Em Up er bare en pure actionfilm Forøvrig er Bourne-filmene fantastiske Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Die Hard må være tidenes actionfilm! Psss, det er det helt klar Shoot 'Em Up som er. Clive Owen kan sakene sine, altså. Har en kamerat som spiste gulrøtter i tre uker etter at han så den. Jeg likte til og med Wanted, jeg! Den var kanskje ikke så BRA, men underholdende i massevis. Også er jeg jo veldig glad i James McAvoy. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Shoot 'Em Up er ikke en bra film. Det er underholdning, ja. Men det er Dacapo også.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvor mye? Ca 6000,- for iMacen og ca 5000,- for Macbook Proen.. Solgt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg liker at jeg ikke har sett en eneste av de filmene dere snakker om. Du har en filmdate her du ikke har møtt opp til enda.. Ahw, jaa! Vi kan koke kjøttdeig igjen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ahw, jaa! Vi kan koke kjøttdeig igjen. Ja! Gleder meg allerede! *Ida, vi er sultne!* Men, natta folkens. Er påskefrokost i barnehagen i morgen, så må mentalt innstille meg på å være hyggelig med foreldre o.l.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Die Hard 1 eier selvfølgelig alt. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finnes det en tråd hvor man kan diskutere sex? Bare sex liksom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Om det så ikke er det så er det jo bare å starte en? "Sexkaféen" eller noe? Edit: -f Endret 1. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Die Hard 1 eier selvfølgelig alt. I pür action er det ingen over, ingen ved siden.. SUnniva: Kjør på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det gjør det nok. Stikk å let. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja! Gleder meg allerede! *Ida, vi er sultne!* Haha! :!: Bortskjemte er dere. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha! :!: Bortskjemte er dere. Vi var jo sultne <3 Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finnes det en tråd hvor man kan diskutere sex? Bare sex liksom... Kan no bruke denne tråden til det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finnes det en tråd hvor man kan diskutere sex? Bare sex liksom... Er vel bare å opprette sex kafeèn i sex delen av forumet, msn eller ta det her inne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg så broren din idag Samegutt. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finnes det en tråd hvor man kan diskutere sex? Bare sex liksom... Kan no bruke denne tråden til det Hm, lurer på hvor mange som blir særlig glad om jeg begynner å diskutere sex HER inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg