WheelMan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) EDIT: No wai, no buttsecks here.. Endret 1. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 To JA mot ingen NEI betyr JA. Hjelper det mot sår hals og hoste, mon tro? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 To JA mot ingen NEI betyr JA. Hjelper det mot sår hals og hoste, mon tro? Uten tvil! Ja fra meg også btw Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 armhevinger kan umulig være godt for ryggen når jeg får så vondt som jeg gjorde på slutten der Mot slutten av 2? Armhevinger er mye bedre for ryggen enn ryggmasasje av to små søte kinesere som trår på deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og fra meg. Skal jeg lage meg en drink? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og fra meg. Skal jeg lage meg en drink? Det gjør du uansett uavhengig av hva andre folk sier <.< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lars! Du er en jævla tøs!!!!! Ja? Du er så jævlig tøsa mi! <3 Nei, jeg er tøsa til Lena nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og fra meg. Skal jeg lage meg en drink? Ja, kjør en kvikk brunsj! Blanding av øl og kvikk lunsj! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mot slutten av 2? Armhevinger er mye bedre for ryggen enn ryggmasasje av to små søte kinesere som trår på deg. Wat, aldri hørt om. Nye produkter? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=571169 Burger i min størrelse det der. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei, jeg er tøsa til Lena nå. Hun er en tøs hun også... og tøser kan ikke eie andre tøser Derfor er du min tøs ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mot slutten av 2? Armhevinger er mye bedre for ryggen enn ryggmasasje av to små søte kinesere som trår på deg. Wat, aldri hørt om. Nye produkter? Ja, du får de i Kingsize pakning. Koster ikke rare greiene. 500000 yen til 1 million, avhengig om det er Apoteket eller Yee Ka Thorsens massasjeproduktbutikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og fra meg. Skal jeg lage meg en drink? Det gjør du uansett uavhengig av hva andre folk sier <.< Det har du selvfølgelig rett i. Og namnam den burgern der, fikk lyst til å lage meg en nå, men vet ikke om jeg gidder Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ut som det er mange som kjenner mange her, så er det noen som vet om noen fra forumet som bor i Tønsberg, og er i alderen rundt 16? Hva skal du med en? Skal der i påskeferien, familien min bor der, men kjenner ikke så alt for mange der. Du får prøve å komme deg litt ut når du er der, da, så kanskje du møter noen. Hvis ikke kan du jo bare tilbringe påsken med familien. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hellige Olav! 240 kroner for Band Of Brothers, Alien Quadrilogy og Robin Hood: Prince Of Thieves. Det tar av på Play idag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 armhevinger kan umulig være godt for ryggen når jeg får så vondt som jeg gjorde på slutten der Mot slutten av 2? Armhevinger er mye bedre for ryggen enn ryggmasasje av to små søte kinesere som trår på deg. Mot slutten av en runde med 5 sett med 90 sekunders pause. 25, 29, 25, 25 og 36 som siste. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=571169 Burger i min størrelse det der. Det var en veldig stygg burger for å si det på den måten. Så ut som om det var en salatbar i 2 brød Ingenting er som løvstekburger, mye salat og litt dressing. Endret 1. april 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Programvare, har sagt det før her i tråden, men å følge den 100 pushups programmet uten å ha tilstrekkelig med muskler på div viktige punkter på kroppen vil enten skade kroppen eller gjøre deg veldig svak i ryggen. Man bruker ryggmuskler når man tar armhevinger, og da er det viktig å trene de og. Ingen som ikke har TRENT ryggmusklene burde prøve på noe slikt. Å gå med tung sekk er ikke samme type trening, det er utholdenhets trening. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vi får se. Siden jeg begynte på programmet har jeg ikke sett noe annet enn positiv framgang. edit: Jeg forstår selvsagt det du sier Sir Tojo, og merker jeg at jeg får svært vondt i ryggen, som jeg fikk for noen år siden da jeg tok armhevinger, tar jeg det med ro eller slutter. Endret 1. april 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg