Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eller på om du har vært i forsvaret, må se om jeg får fakset det skjemaet til min forrige arbeidsgiver før forsvaret slik at jeg kan få de dagpengene jeg har krav på pga Forsvaret iallefall, så får jeg søke på sosialstøtte når jeg har fått første lønnsslipp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Forklarer mye, var vel tidligere lovlig ulønna Hadde jo gått en del svart innad i familien og blant families venner så klart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Man vet man har gode venner når de ler av deg fordi du ikke har god nok økonomi til å kunne klare deg på egen hånd.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, er noen ganger sånn NiXx, ikke noe å ta seg nær av. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) @Ferchie Ikke noe å ta seg nær av? Dette er folk man stoler på, og som man ville ha hjulpet uten det spor av tvil eller hensyn til personlige anliggender, og når man prøver å forklare en "venn" hvorfor man ikke gidder å flytte for 11te gang på 4 år, og at man ikke kan klare seg selv økonomisk pga div. ting, så ler vedkommede av deg? Jo visst faen er det noe å ta seg nær av når man i tillegg sliter nok med å stole på folk fra før av, fy faen for en verden man lever i.. edit: Man er faen meg skamfull over seg selv og sin situasjon fra før av, om man faen ikke skal bli opplevd å bli latterligjort av noen man kaller for en "venn". Kyss meg bak. Endret 1. april 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 NN. folkens jeg gikk og leste bok... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 @FerchieIkke noe å ta seg nær av? Dette er folk man stoler på, og som man ville ha hjulpet uten det spor av tvil eller hensyn til personlige anliggender, og når man prøver å forklare en "venn" hvorfor man ikke gidder å flytte for 11te gang på 4 år, og at man ikke kan klare seg selv økonomisk pga div. ting, så ler vedkommede av deg? Jo visst faen er det noe å ta seg nær av når man i tillegg sliter nok med å stole på folk fra før av, fy faen for en verden man lever i.. edit: Man er faen meg skamfull over seg selv og sin situasjon fra før av, om man faen ikke skal bli opplevd å bli latterligjort av noen man kaller for en "venn". Kyss meg bak. Har to kompiser jeg har vokst opp med og de er to av mine aller beste venner. Det hender at de ler av meg når jeg har problmer, helt til de innser at det faktisk er litt alvorlid, da er de der for meg uten tvil. Nå vet jeg ikke hvordan du forklarte dette, men kunne det ha blitt olket på en slik måte at det ikke ble oppfattet som alvorlig da? Mange ler jo når venner forteller hvor blakke de er.. Lenke til kommentar
Mr_Gyver Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ut som det er mange som kjenner mange her, så er det noen som vet om noen fra forumet som bor i tønsberg, og er i alderen rundt 16? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror nok ikke jeg kunne ha vært mer alvorlig, jeg sa til og med hvor skamfull jeg var (i en alvorlig tone) og hvor vanskelig ting hadde vært for meg i det siste. Jeg vet selv at jeg personlig aldri ville ha ledd av han hvis han hadde kommet til meg med noe slikt, og det er vel derfor jeg blir så forbanna sur når jeg opplever å bli ledd av når jeg betror venner slikt. Jeg har blitt latterligjort og ledd av nok i livet mitt til at jeg skal tolerere å bli ledd av av vennene mine også. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ut som det er mange som kjenner mange her, så er det noen som vet om noen fra forumet som bor i Tønsberg, og er i alderen rundt 16? Hva skal du med en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Øl. Skal jeg ta meg en? J/N? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror nok ikke jeg kunne ha vært mer alvorlig, jeg sa til og med hvor skamfull jeg var (i en alvorlig tone) og hvor vanskelig ting hadde vært for meg i det siste. Jeg vet selv at jeg personlig aldri ville ha ledd av han hvis han hadde kommet til meg med noe slikt, og det er vel derfor jeg blir så forbanna sur når jeg opplever å bli ledd av når jeg betror venner slikt. Jeg har blitt latterligjort og ledd av nok i livet mitt til at jeg skal tolerere å bli ledd av av vennene mine også. Ok skjønner. Vet ikke hva mer jeg kan si, du får nesten finne ut av dette selv og hva du burde gjøre. Husk bare på at det er veldig lett å se for negativt på ting i en slik situasjon, dårlig økonomi eter deg opp innvendig, slik er det bare. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror nok ikke jeg kunne ha vært mer alvorlig, jeg sa til og med hvor skamfull jeg var (i en alvorlig tone) og hvor vanskelig ting hadde vært for meg i det siste. Jeg vet selv at jeg personlig aldri ville ha ledd av han hvis han hadde kommet til meg med noe slikt, og det er vel derfor jeg blir så forbanna sur når jeg opplever å bli ledd av når jeg betror venner slikt. Jeg har blitt latterligjort og ledd av nok i livet mitt til at jeg skal tolerere å bli ledd av av vennene mine også. Ok skjønner. Vet ikke hva mer jeg kan si, du får nesten finne ut av dette selv og hva du burde gjøre. Husk bare på at det er veldig lett å se for negativt på ting i en slik situasjon, dårlig økonomi eter deg opp innvendig, slik er det bare. Jo nei du trenger ikke å skrive noe heller, følte bare for å blåse ut en del damp, takk for tipsene iallefall. Kan hende jeg ser annerledes på det etter litt søvn ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Øl. Skal jeg ta meg en? J/N? J Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lars! Du er en jævla tøs!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lars! Du er en jævla tøs!!!!! Ja? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lars! Du er en jævla tøs!!!!! Ja? Du er så jævlig tøsa mi! <3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 armhevinger kan umulig være godt for ryggen når jeg får så vondt som jeg gjorde på slutten der Lenke til kommentar
Mr_Gyver Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ut som det er mange som kjenner mange her, så er det noen som vet om noen fra forumet som bor i Tønsberg, og er i alderen rundt 16? Hva skal du med en? Skal der i påskeferien, familien min bor der, men kjenner ikke så alt for mange der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg