Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha Nixx, kjenner meg veldig godt igjen! :) Jeg har garantert Nord Europas kjedeligste jobb, men folkene jeg jobber med ''holder'' meg igjen.

Jeg hentet dagpenger 4 måneder etter forsvaret da. Fordi jeg kunne :p

Ja vet jeg har krav på de, men det har jeg kun krav på i 6måneder etter forsvaret, så står man på egne ben.

Hvor mye fikk du sånn ca? og er det gjennomsnittelig beløp?

Lenke til kommentar
haha Nixx, kjenner meg veldig godt igjen! :) Jeg har garantert Nord Europas kjedeligste jobb, men folkene jeg jobber med ''holder'' meg igjen.

Ja vet jeg har krav på de, men det har jeg kun krav på i 6måneder etter forsvaret, så står man på egne ben.

Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg fikk, men tror det var 12 i måneden ca. Jeg klarte meg fint på det i og med at jeg bodde hos onkelen min og hadde få utgifter!

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg fikk, men tror det var 12 i måneden ca. Jeg klarte meg fint på det i og med at jeg bodde hos onkelen min og hadde få utgifter!

12k i måneden i dagpenger?-.0

Altså vi snakker om dagpenger fra NAV i tilfelle misforståelser.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...