Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen som har en gitar med 24 bånd til salgs ? Endret 1. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 første forsøk på hjemmelaga mac'n'cheese.. la oss håpe på det beste Åh fy satan. Det så kjedelig ut, mangler ketsjup. :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mikkel ville ikke ringe mamma! tell him to do it! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Youtube er ikke oppned her, verken heller falt ting ned på siden til HW tidligere. Hva er galt med meg? D: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 YouTube er opp-ned. (...)watch?v=(lolvideoid)&flip=1 Yey, tøft Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mikkel ville ikke ringe mamma! tell him to do it! Noes! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 haha Nixx, kjenner meg veldig godt igjen! Jeg har garantert Nord Europas kjedeligste jobb, men folkene jeg jobber med ''holder'' meg igjen. Jeg hentet dagpenger 4 måneder etter forsvaret da. Fordi jeg kunne Ja vet jeg har krav på de, men det har jeg kun krav på i 6måneder etter forsvaret, så står man på egne ben. Hvor mye fikk du sånn ca? og er det gjennomsnittelig beløp? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noe alla den jeg skulle dra på pappa, men denne gangen si at vi er i et forhold som jeg ikke har turt og fortelle henne om osv.( Pappa har ikke snakket med Mamma) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 haha Nixx, kjenner meg veldig godt igjen! Jeg har garantert Nord Europas kjedeligste jobb, men folkene jeg jobber med ''holder'' meg igjen. Jeg hentet dagpenger 4 måneder etter forsvaret da. Fordi jeg kunne Ja vet jeg har krav på de, men det har jeg kun krav på i 6måneder etter forsvaret, så står man på egne ben. Hvor mye fikk du sånn ca? og er det gjennomsnittelig beløp? Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg fikk, men tror det var 12 i måneden ca. Jeg klarte meg fint på det i og med at jeg bodde hos onkelen min og hadde få utgifter! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) haha Nixx, kjenner meg veldig godt igjen! Jeg har garantert Nord Europas kjedeligste jobb, men folkene jeg jobber med ''holder'' meg igjen. Jeg hentet dagpenger 4 måneder etter forsvaret da. Fordi jeg kunne Ja vet jeg har krav på de, men det har jeg kun krav på i 6måneder etter forsvaret, så står man på egne ben. Hvor mye fikk du sånn ca? og er det gjennomsnittelig beløp? Jeg husker ikke nøyaktig hva jeg fikk, men tror det var 12 i måneden ca. Jeg klarte meg fint på det i og med at jeg bodde hos onkelen min og hadde få utgifter! 12k i måneden i dagpenger?-.0 Altså vi snakker om dagpenger fra NAV i tilfelle misforståelser. Endret 1. april 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har gitar tabs til Stomr eagle theme fra megaman X som IKKE overskreder 24 bånd på gitaren -.-' ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Da har det gått opp siden jeg gikk hos NAV iaf. 3k på en måned : < Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eller var det 6k? Husker ikke helt! Men jeg fikk dem faktisk i tide! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 De baserer dagpenger på det du har tjent fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg