Ballus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har kun 50% stilling på jobben for tiden, pluss at jeg må betale husleie og strøm, så blir veldig knapt med penger, men jeg må ha nett, hvis ikke får jeg ikke en dritt å gjøre. Solution: Studer i sverige. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror det kan funke.. Men som ballus sa: ta opp samtalen, hadde vært kult å få høre den! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nesten så jeg får lyst til å filme mamma mens jeg sier at jeg skal tatovere hele overkroppen eller henge meg i kroker eller et eller annet lignende under Inferno. 8) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Ta opp samtalen! Hvis du ikke gjør det nå, blir jeg skuffet. Endret 1. april 2009 av Sondre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jepp. Hun er svensk. Åhåhå, diskriminering pågang? :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fy faen.. kunne ikke ta opp samtalen... men det han sa var, jo det er ditt problem fikk jeg tilbake og så knakk jeg sammn i latter.. så det var ikke så bra jeg trodde det skulle bli noen andre som tar utfordringen? fikk også avklart noen andre ting da:D får låne skjermen hans før tg Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ikke ta opp samtalen. Edit, i win Endret 1. april 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 første forsøk på hjemmelaga mac'n'cheese.. la oss håpe på det beste Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fy faen.. kunne ikke ta opp samtalen... men det han sa var, jo det er ditt problem fikk jeg tilbake og så knakk jeg sammn i latter.. så det var ikke så bra jeg trodde det skulle bli noen andre som tar utfordringen? fikk også avklart noen andre ting da:D får låne skjermen hans før tg Har refererte det som et problem ja? jeg gidder ikke gjøre det, halve familien trodde jeg var homo en stund siden jeg gikk så lenge singel! ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hoff, var nettop det jeg hadde tenkt og si, men kom ikke så langt Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nei, bare ett kort klapp på ryggen, og ingen kinn kontakt. Alt annet er über gay. Skjønner meg ikke på mennesker som klemmer uten kinnkontakt. Er ikke det hele poenget at kinnene skal møtes? Føler meg skuffet hver gang jeg prøver å klemme noen, og de trekker ansiktet vekk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det logikk i at jeg må betale 380 kroner for 2mbit nett i måneden, mens ei svensk venninne betaler 20 kroner mer i måneden for 24mbit? o.0 regner med at hun bor i sverige da? For da gir det mening. Svenskene er milevis forran oss stusselige Nordmenn når det kommer til størrelse på båndbredde. Jau hun bor i Sverige, blir bare litt mismodig når jeg evt må skvise ut 380 kroner i måneden for 2 mbit, vel vitende om at venninna mi sitter på msn og ler av min miserable skjebne. Jeg har kun 50% stilling på jobben for tiden, pluss at jeg må betale husleie og strøm, så blir veldig knapt med penger, men jeg må ha nett, hvis ikke får jeg ikke en dritt å gjøre. Feil, du må på nett for å finne ny jobb! Neida, skjønner frustrasjonen men slik er det nå en gang. Nett må man ha uansett. Eneste jobben jeg fant etter forsvaret dette, ting har skjedd og jeg holder på å etablere helt fra starten av igjen, pluss at de folkene jeg jobber med og jobben er god, noe jeg ikke vil ta for gitt. Søke på sosial støtte må jeg derimot. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hahaha, nå stjelte noen tingen din sondre. Du må poste mer ketsjup bilder! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har kun 50% stilling på jobben for tiden, pluss at jeg må betale husleie og strøm, så blir veldig knapt med penger, men jeg må ha nett, hvis ikke får jeg ikke en dritt å gjøre. Solution: Studer i sverige. Frister mer og mer for hver dag gitt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 haha Nixx, kjenner meg veldig godt igjen! Jeg har garantert Nord Europas kjedeligste jobb, men folkene jeg jobber med ''holder'' meg igjen. Jeg hentet dagpenger 4 måneder etter forsvaret da. Fordi jeg kunne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg