Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hoff, gleder meg til å se dette på sporten! Fikk bare fulgt med på dagbladet.no sin liveside! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det faenmeg mulig. Føkk Norge og fotball. SATAN! 3-2?!?! Hva skjer egentlig?! Vi vant 3 - 2 over Finnland! Aprilsnarr, amirite? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, lurer på om jeg skal ringe pappa og si at jeg har blitt homo, lurer på hvordan han reagerer. ellers må jeg jo vente 1 år til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Go go, jeg kjørte fake tattis Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror han skjønner spøken! Det lureste er å ta det tidlig på dagen når mange ikke helt er klar over hilken dag det er. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Aprilsnarr, amirite? You phail. Sjekk vg for confirmation. Guttersnipe: Do it, og ta opp samtalen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det logikk i at jeg må betale 380 kroner for 2mbit nett i måneden, mens ei svensk venninne betaler 20 kroner mer i måneden for 24mbit? o.0 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tja, si du har noe seriøst å snakke med ham om og bruk lang tid på det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det logikk i at jeg må betale 380 kroner for 2mbit nett i måneden, mens ei svensk venninne betaler 20 kroner mer i måneden for 24mbit? o.0 regner med at hun bor i sverige da? For da gir det mening. Svenskene er milevis forran oss stusselige Nordmenn når det kommer til størrelse på båndbredde. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 har veldig lyst, men er så usikker på hvordan jeg skal begynne.. Hei... du jeg har noe viktig jeg må snakke med deg om..*vente på svar* altså jeg føler at du er den eneste jeg kan snakke om dette emnet med, siden du er den mannen som har ståtte meg nermest i livet fram til i de siste tider. *vente på reaskjon* altså jeg har følser for en annen mann, har vist om det i en god stund nå, men trodde det bare var en fase i livet i forige uke da jeg traff han så ble jeg sikker. OSV.. noen som tror det kan funke? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, lurer på om jeg skal ringe pappa og si at jeg har blitt homo, lurer på hvordan han reagerer. ellers må jeg jo vente 1 år til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror det kan funke.. Men som ballus sa: ta opp samtalen, hadde vært kult å få høre den! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det logikk i at jeg må betale 380 kroner for 2mbit nett i måneden, mens ei svensk venninne betaler 20 kroner mer i måneden for 24mbit? o.0 regner med at hun bor i sverige da? For da gir det mening. Svenskene er milevis forran oss stusselige Nordmenn når det kommer til størrelse på båndbredde. Jau hun bor i Sverige, blir bare litt mismodig når jeg evt må skvise ut 380 kroner i måneden for 2 mbit, vel vitende om at venninna mi sitter på msn og ler av min miserable skjebne. Jeg har kun 50% stilling på jobben for tiden, pluss at jeg må betale husleie og strøm, så blir veldig knapt med penger, men jeg må ha nett, hvis ikke får jeg ikke en dritt å gjøre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det logikk i at jeg må betale 380 kroner for 2mbit nett i måneden, mens ei svensk venninne betaler 20 kroner mer i måneden for 24mbit? o.0 Jepp. Hun er svensk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er det logikk i at jeg må betale 380 kroner for 2mbit nett i måneden, mens ei svensk venninne betaler 20 kroner mer i måneden for 24mbit? o.0 regner med at hun bor i sverige da? For da gir det mening. Svenskene er milevis forran oss stusselige Nordmenn når det kommer til størrelse på båndbredde. Jau hun bor i Sverige, blir bare litt mismodig når jeg evt må skvise ut 380 kroner i måneden for 2 mbit, vel vitende om at venninna mi sitter på msn og ler av min miserable skjebne. Jeg har kun 50% stilling på jobben for tiden, pluss at jeg må betale husleie og strøm, så blir veldig knapt med penger, men jeg må ha nett, hvis ikke får jeg ikke en dritt å gjøre. Feil, du må på nett for å finne ny jobb! Neida, skjønner frustrasjonen men slik er det nå en gang. Nett må man ha uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg