Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo paranoid-dagen idag?

Er i grunn ikke bare i dag, men generelt også.

Lekser er boring

Bø'kke være mattelekser du snakker om nå, pjokk.

Her må jeg si meg enig. Matte er jo kjempegøy!

Nei nei. ikke matte. ( har ikke matte) det er engelansk skal skrive en bok rapport om ei drit bok som jeg aldri gadd og lese ferdig( lest den 2 ganger før) og jeg vil mye heller lese og srkive om Eragon, men rekker ikke bli ferdig med den før fredag:(

Lenke til kommentar
Hvem er egentlig "ukjent bruker"?

500 på at det er Datasmurfen, er han troende til å spille Worms 2 i 2009, så er han troende til hva som helst. Med mindre det var Worms World Party du mente Datasmurf`?

Ikke faen, Worms2 über alles!

For en fantastisk åpning på en film!

Den amerikanske tittelen er "They call me Trinity".

Rett og slett herlig :)

Lenke til kommentar

:love:

Jeg sitter og fikler med litt lineær algebra akkurat nå, faktisk.

Nei nei. ikke matte. ( har ikke matte) det er engelansk skal skrive en bok rapport om ei drit bok som jeg aldri gadd og lese ferdig( lest den 2 ganger før) og jeg vil mye heller lese og srkive om Eragon, men rekker ikke bli ferdig med den før fredag:(

En fra videregåendeklassen min skrev minst to oppgaver om bøker han aldri hadde lest.

Lenke til kommentar

:love:

Jeg sitter og fikler med litt lineær algebra akkurat nå, faktisk.

En fra videregåendeklassen min skrev minst to oppgaver om bøker han aldri hadde lest.

Jeg skrev en analyse av en roman jeg leste 50 sider av. Det gikk flott.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...