Underpants Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lol, moro. I dag ble jeg påkjørt og brakk beinet. Aprilsnarr! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 biril, specc feral. Asap Er allerede gjort Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Biril spiller wow faktisk ... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lol, moro.I dag ble jeg påkjørt og brakk beinet. Aprilsnarr! Korleis og kvifor ble du utsatt for denne byrden, og på ein skala frå ein til sju, kor vonbroten vart du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Biril spiller wow faktisk ... Mitt alter ego som gjør det, egentlig så hater jeg wow over alt på jord Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 *Snipp* Korleis og kvifor ble du utsatt for denne byrden, og på ein skala frå ein til sju, kor vonbroten vart du? Sikker jupsåra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 oO Jeg fikk ei sær melding nå nettopp. Om at jeg ble "Årets største flørt 2009" Jeg satser på at det er aprilspøk Akkurat som den andre jeg fikk om at jeg kunne være med i de siste episodene av Paradise Hotel. biril, specc feral. Asap Er allerede gjort Flink gutt ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Du vil alltid være min ''årets flørt'' Sjur. Husk hvem som vant Ballet's konge Edit: Like amagawd! Tone ''tøsa'' damli Aaberge intervjues på vg.nett akkurat nå. Jeg sente inn et spørsmål. ^^ (håper jeg får svar på spørsmålet,jeg har lurt lenge på det) Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Åhåååhåå. Er så sur nå. Når jeg gikk hjem fra skolen idag. Så hørte jeg en bil som rusa og tøffa seg, aner ikke hvem han gjorde det for. Han var sikkert å henda en idiot fra skolen og sekundet etter akselererte han alt han hadde opp til sikkert rundt 80 km/h. Rett ved siden av menneskene som skulle hjem fra ungdomsskolen, ja til og med barneskolen! Det stod til og med en trailer i grøfta, så de bilene som kom imot, måtte vike for idioten og til og med kjøre litt ned i grøfta for å ikke bli påkjørt. Jævla idiot altså, hva er vitsen? Tøffe seg? Hjelpes, for en idiot. Hva skjer med at jeg har homseavatar? Aprilsnarr! Endret 1. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er avatarene diskusjon.no sin 1.april spøk? xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes de nye avaterene hadde litt sjarm egentlig.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er avatarene diskusjon.no sin 1.april spøk? xD Hæ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvorfor er det nye avatarer? Hvorfor har vi ikke våre egne? Endret 1. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bangladesh'erne har vært på tokt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, alle som har brukt forumet idag har fått forum viruset sånn at alle får andre avatarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg