theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Du var heit fra før. Du er herved dobbelt så heit. Åh, du vet å sjarmere meg i senk, vet jeg! toth/Aids, hva er en potulurk? Det er en sånn kjepp. Med pose ytterst. Sånn alle loffere hadde før. WHAT!?! Er det ikke sånn med pose? Hva heter det da? Skuff. Endret 1. april 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Aha. Knall historie btw, holdt på å omkomme av latter / kvelning da jeg leste slutten. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jeg er sjuk FTL. Får faen nesten ikke puste. Jeg får en helvetes dårlig følelse hver gang noen tar meg på skulderen eller poker meg o.l.. USJ! Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvertfall 2 personer som tydeligvis har hørt "se sooola!", det var da enda godt. Kaka hadde ikke hørt den før, så knallavslutningen ble litt amputert i forfatterøyeblikket Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 hva faen, noen har putta MacGyver som min avatar! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jeg er sjuk FTL.Får faen nesten ikke puste. Jeg får en helvetes dårlig følelse hver gang noen tar meg på skulderen eller poker meg o.l.. USJ! Da vet du må unngå :!: . Kule avatarer også . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jeg er sjuk FTL.Får faen nesten ikke puste. Jeg får en helvetes dårlig følelse hver gang noen tar meg på skulderen eller poker meg o.l.. USJ! Aprilsnarr lissom!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Chuck Norris og MacGyver Og Mr.T Endret 1. april 2009 av samebror Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Omfg den skifter jo! HW Endret 1. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvertfall 2 personer som tydeligvis har hørt "se sooola!", det var da enda godt. Kaka hadde ikke hørt den før, så knallavslutningen ble litt amputert i forfatterøyeblikket Sorry. >: ( Hva sitter jeg her for? Jeg må dra på jobb. Håper en eller annen kunde drar en aprilsnarr på meg. Adjøss! Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er en sånn kjepp. Med pose ytterst. Sånn alle loffere hadde før.WHAT!?! Er det ikke sånn med pose? Hva heter det da? Skuff. Det er nok begge deler, betyr vel i hovedsak "kjepp". nei vent.. "Ein Potulurk er ein lang stokk med pose på enden som var nytta under ofringa i gudstenesta. Klokkaren hadde posen på stokken for å nå inn til enden av kyrkjeradene. Denne tradisjonen er yngre enn den som er knytt til ein annan slått med same namnet." Så sannsynligvis var det slik: Kirketjeneren hadde en stokk med pose/kurv, som han samla inn penger i. Denne brukte han også til å vekke de som sov. Siden denne stokken åpnebart vil ligne på den lofferne (sebastiaaaaan!) har, blir det vel samme sak. Alle hadde rett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Zsnes kjører aprilsnarr og Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jeg er sjuk FTL.Får faen nesten ikke puste. Jeg får en helvetes dårlig følelse hver gang noen tar meg på skulderen eller poker meg o.l.. USJ! Aprilsnarr lissom!! Lol. Jeg hater virkelig 1.april. Verdens mest idiotiske dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jeg er sjuk FTL.Får faen nesten ikke puste. Jeg får en helvetes dårlig følelse hver gang noen tar meg på skulderen eller poker meg o.l.. USJ! Aprilsnarr lissom!! Lol. Jeg hater virkelig 1.april. Verdens mest idiotiske dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fantastisk. Fattern ringer meg og lurer på hva jeg har gjort med hardware.no Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lol. Jeg hater virkelig 1.april. Verdens mest idiotiske dag. Ahahaha! You got me! Lenke til kommentar
olz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) 1. april er genial om du har lite å gjere i klasserommet og har litt photoshop-skillz samt billig MMS! har lurt 4 lærera og 2 eleva så langt med å sende følgande bilete: ...på bordet er det no lagt ut fat, koppa og et printa bilde av kaka Endret 1. april 2009 av olz Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg synes at Jack Bauer også kunne vært blandt avatarene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du er for ung for å ha en mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg