Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Ikke prøv deg på Emily, Tatiana eller Jessica! De er forbeholdt mine jenter!

Jeg stemmer for Emily. :p

Du setter ikke pris på meg du :(
Jeg setter enorm pris på deg, bare ikke navneforslagene dine. :love:
Hva er navneforslagene deres egentlig?

JEG VET DET LARS!

Kjøp deg vitaminer på brett, ta de ut og legg de i en blank eske, også overbeviser du dama om at det er den såkalte mannlige p-pillen og at du vil ta pillesmellen fra nå av. Så, når det uungålige har skjed så; "oops, det er kanskje ikke en perfeksjonert teknologi enda..?)

:D

Bare synd dama hans sitter og leser her atm da :p

Lenke til kommentar
Og så er vi seriøse pls

Var du seriøst? Tatiana? Plz.. Høres ut som en stygg, nigeriansk hore. :ermm:

Tatiana betyr "pappas jente" og er veldig pent uttalemesig. Alltid vært en favoritt hos meg. Har lovt meg selv at min første jente skal hete det siden jeg var 16 år

Litt av et sigøynernavn du har falt for. Hva med Kirez istedet, -det betyr kirsebær. Eller hva med Karoli? :p
Lenke til kommentar
Hun får jo æren av og bære frem barnet da... noe må mannen også få gjøre :)
Om du tror det der overbeviser meg i å ta deg med på navnediskusjonen igjen, så tar du feil. :p

Du får æren av å tjene meg og mine gravide nykker i enda 7 måneder, det burde være nok. xD

Lenke til kommentar
Ikke prøv deg på Emily, Tatiana eller Jessica! De er forbeholdt mine jenter!

Jeg stemmer for Emily. :p

Du setter ikke pris på meg du :(
Jeg setter enorm pris på deg, bare ikke navneforslagene dine. :love:

JEG VET DET LARS!

Kjøp deg vitaminer på brett, ta de ut og legg de i en blank eske, også overbeviser du dama om at det er den såkalte mannlige p-pillen og at du vil ta pillesmellen fra nå av. Så, når det uungålige har skjed så; "oops, det er kanskje ikke en perfeksjonert teknologi enda..?)

:D

Bare synd dama hans sitter og leser her atm da :p

Awh, den suger.

REVERSE!

Lenke til kommentar
Kristoffer var faktisk meget pent. Og det finnes en forkortelse på det. Is nais.

Har en kjempegod kompis som heter Kristoffer. Sikkert derfor jeg har så gode assosiasjoner til det.

Carl er fint.

Ok, navnet er kanskje ikke så fint. Men Carl er fin.

Lars: Haha! Jeg kjenner ingen som heter Joakim, tror jeg.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Litt av et sigøynernavn du har falt for. Hva med Kirez istedet, -det betyr kirsebær. Eller hva med Karoli? :p

Ikke prøv deg! Sønnen min er halvt tater! Prøv å bring rase inn i dette å jeg sveerger jeg hater deg for alt jeg kan!

Lenke til kommentar
Har en kjempegod kompis som heter Kristoffer. Sikkert derfor jeg har så gode assosiasjoner til det.

Carl er fint.

Ok, navnet er kanskje ikke så fint. Men Carl er fin.

Carl får meg til å tenke på en sleip, middelaldrende mann med skikkelig ølmage. oO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Tatiana betyr "pappas jente" og er veldig pent uttalemesig. Alltid vært en favoritt hos meg. Har lovt meg selv at min første jente skal hete det siden jeg var 16 år
Du tenker ikke at barnemoren bør få ett ord med i avgjørelsen?

jeg synes faktisk det er pent, men liker Emily bedre. Jaja, vi får se hva det blir til når det skjer.

Du tenker ikke at barnemoren bør få ett ord med i avgjørelsen?

Jeg har ca. 10 år mer erfaring med disse tankene enn hu så... nei!

Hysj på deg! Du har å høre på hva jeg sier, ellers... kiler jeg deg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ikke mye. Ting gled jo ikke inn hos meg før jeg så den lille dingsen på skjermen hos gynekologen. :p

Haha, så søtt. Jeg vil og ha bebis! *tvinge seg selv til bli klar for det*

Carl får meg til å tenke på en sleip, middelaldrende mann med skikkelig ølmage. oO

carl er ikke fint. Minner meg om Carl & co

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...