L4r5 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Faen! jeg vil fortsatt kosemoseocverdose gradivmageDream on og hold deg unna magen min. Nemlig! Min gravidmage Men men men men .... jeg vil kose også! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 ÅÅÅÅ! BEBIS! Du må la den få sånn Mario-rom! Jammen jeg er redd for gigantiske menneske-etende planter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor har ikke jeg fått vite når terminen var? Fordi du er veldig dårlig til å være på MSN når jeg er på MSN, zøta. ^^ Jeg har vært på msn i dag. Du sa ingenting om det tidligere i dag. Eller alle andre dager. Du står alltid på borte, og det er ingen unnskyldning. Dessuten har jeg mobil. Så: UNNSKYLDNINGER! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men men men men .... jeg vil kose også! Smell tøsa di på tjukka da vell Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som har blitt lurt av aprilsnarr-driten enda eller? underpants prøvde seg på en smartass. Jeg har eid en del på face. De tror jeg har vunnet 5k i nettpoker. Starter lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Faen! jeg vil fortsatt kosemoseocverdose gradivmageDream on og hold deg unna magen min. Nemlig! Min gravidmage Men men men men .... jeg vil kose også! Du kan få kose min, selv om den ikke er gravid? Men du får ikke lov når du er dritings ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men men men men .... jeg vil kose også! Smell tøsa di på tjukka da vell Jeg PRØVER!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men men men men .... jeg vil kose også! Smell tøsa di på tjukka da vell Haha. han kan jo prøve seg. Jeg skal ha en fin Larsebebis en gang, men ikke enda. Hvis han prøver å rømme dreper jeg han g stjeler spermen hans. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor har ikke jeg fått vite når terminen var? Fordi du er veldig dårlig til å være på MSN når jeg er på MSN, zøta. ^^ Jeg har vært på msn i dag. Du sa ingenting om det tidligere i dag. Eller alle andre dager. Du står alltid på borte, og det er ingen unnskyldning. Dessuten har jeg mobil. Så: UNNSKYLDNINGER! jeg er sjelden på MSN. Jeg sjekker forum ofte, men MSN bruker jeg ikke. Og jeg har en mobil til innkommende anrop og meldinger, men ikke til utgående. Det tok meg en halvtime å sende den MMSen med ultralydbildet til noen, når jeg hadde lagt til og fjernet sjefen fra lista 5 ganger gav jeg opp og bare sendte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men men men men .... jeg vil kose også! Smell tøsa di på tjukka da vell Jeg PRØVER!!!!! Du får prøve å gjemme p-pillene mine da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha. han kan jo prøve seg. Jeg skal ha en fin Larsebebis en gang, men ikke enda. Hvis han prøver å rømme dreper jeg han g stjeler spermen hans. du kan få låne dna-manipulatoren min, slik at den slipper og se ut som han Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du kan få kose min, selv om den ikke er gravid? Men du får ikke lov når du er dritings ^^Putt ett eller annet rundt noe under skjorten? En badeball eller noe? 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor har ikke jeg fått vite når terminen var? Fordi du er veldig dårlig til å være på MSN når jeg er på MSN, zøta. ^^ Jeg har vært på msn i dag. Du sa ingenting om det tidligere i dag. Eller alle andre dager. Du står alltid på borte, og det er ingen unnskyldning. Dessuten har jeg mobil. Så: UNNSKYLDNINGER! jeg er sjelden på MSN. Jeg sjekker forum ofte, men MSN bruker jeg ikke. Og jeg har en mobil til innkommende anrop og meldinger, men ikke til utgående. Det tok meg en halvtime å sende den MMSen med ultralydbildet til noen, når jeg hadde lagt til og fjernet sjefen fra lista 5 ganger gav jeg opp og bare sendte. Jeg har ikke fått mms med bilde Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 1. april!! Noen som har noen gode forslag til pranks på venner og bekjente? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 1. april!! Noen som har noen gode forslag til pranks på venner og bekjente? Du kan si at du er gravid Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 1. april!! Noen som har noen gode forslag til pranks på venner og bekjente? ring og si du sitter fast på en øde veistrekning langt fra folk, og be de hente deg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 noen som merka at hw.no ble helt genialt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jeg er sjelden på MSN. Jeg sjekker forum ofte, men MSN bruker jeg ikke. Og jeg har en mobil til innkommende anrop og meldinger, men ikke til utgående. Det tok meg en halvtime å sende den MMSen med ultralydbildet til noen, når jeg hadde lagt til og fjernet sjefen fra lista 5 ganger gav jeg opp og bare sendte. Jeg har ikke fått mms med bilde Jeg gav opp, som sagt. x) 1. april!! Noen som har noen gode forslag til pranks på venner og bekjente?Ja. Dropp den idiotdagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 noen som merka at hw.no ble helt genialt? Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha. han kan jo prøve seg. Jeg skal ha en fin Larsebebis en gang, men ikke enda. Hvis han prøver å rømme dreper jeg han g stjeler spermen hans. du kan få låne dna-manipulatoren min, slik at den slipper og se ut som han Har du sett avataren hans eller? Jeg vil ha en sånn søt liten tass en gang! Du kan få kose min, selv om den ikke er gravid? Men du får ikke lov når du er dritings ^^Putt ett eller annet rundt noe under skjorten? En badeball eller noe? 8D Nei, han får ta til takke med det han får. Eller få ingenting. Jeg har ikke fått mms med bilde Ikke meg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg