Wiciwato Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har fått blenda-hvitt-smil-lys på avataren min nå. Dessverre ble den litt skada til høyre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg bryr meg ikke om deg, Tan. visste du ikke det? Jeg later som du ikke skrev det. Jeg trodde "Oh noez, du skal dra" var seriøst og ikke sarkastisk i starten. men så skjønte jeg jo at.... ja. then i get sad u know. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Stranger: Hi random stranger You: hi You: from? Stranger: the future Stranger: sent back to kill john conner You: oh? Stranger: unsuccessful as of yet You: im the future Hitler Stranger: do you know where john conner is? You: No, sorry, im looking for jews You: so hard to find without the stars Stranger: I have location of Jews --> New York City You: Thanks You: picture of one? Stranger: unable to comply; image producers disable You: :O You: you like niggers? Stranger: 00101110010111 you speak binary? You: yes Stranger: racists are first to die in new world order -- correction: all humans first to die in new world order You: Agree Stranger: 1 You: but niggers die first Stranger: incorrect, John Conner must die first Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 @:--{D...men ER det en bart, eller er det bare de "rynkene" som ofte er der? Rynker der? Sist jeg så det, så du ikke så rar ut. Alt jeg poster i RPP er photoshoppa til jeg ser tilnærma menneskelig ut. Men flott, jeg kan kalle deg Bart-Leif. Mye enklere enn :--{D. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har fått blenda-hvitt-smil-lys på avataren min nå. Dessverre ble den litt skada til høyre. Det går an å fikse, men det er komplisert. Jeg kan gjøre det for deg, hvis du vil. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg trodde "Oh noez, du skal dra" var seriøst og ikke sarkastisk i starten. men så skjønte jeg jo at.... ja. then i get sad u know. Jeg håpet og håpet på at det var noe sånt. I spoiler for homofobe mannemenn og normale folk: Haha, lurte dere. Lenke til kommentar
sida Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 noen som klarer grenseverdier her? lim x->0 x-x^2/x= blir svaret 1?? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fuck det, en viss hovedperson er borte i en viss serie nå. Misliker det så STERKT. Hater når det er for mye revolt i en serie. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Grissom fra CSI. Det er for DUMT! Alt for dumt. Han var veldig flink, men irl så er han snart 60 år så orker vel ikke å spille inn flere episoder. Når du har sett 10 episoder med han nye så blir det nesten likt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, men jeg fikk det til nå. Faktorisering er en fin bil. Ntåh. Jeg gikk rett på l'Hôpital, jeg. l'Hôpital er jo "juks" på VGS. Kan ikke lære ungene slike snarveier. Lenke til kommentar
sida Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 blir svaret 1??Ja. ah ... alltid greit å friske opp mattematikken Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fuck det, en viss hovedperson er borte i en viss serie nå. Misliker det så STERKT. Hater når det er for mye revolt i en serie. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Grissom fra CSI. Det er for DUMT! Alt for dumt. Han var veldig flink, men irl så er han snart 60 år så orker vel ikke å spille inn flere episoder. Når du har sett 10 episoder med han nye så blir det nesten likt. Klissssjjj, men Fishburne kan nok ikke erstatte mistar Gil. Må si jeg ikke liker spillemåten til herr Fisk fra før, så.. Hm. Skal nå ikke akkurat slutte å se, men... Blir litt dempet syntes nå jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 YES! Endelig litt trøtt.. *Gå i dusjen* Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kos deg på tur Cyph! Ønsker deg alt godt der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jaa, kos deg masse! Nå stikker jeg, ha en fin kveld, alle sammen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå blir vi jaget i seng her Samt at jeg må dele seng med en annen i klassen pågrunn av det teite hotelet -.-'' Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har noen en epic aprilspøk på lager til i morgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg skal si at jeg har bursdag, og ingen vil tro meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg