Ferchie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Evt. ta hintet å ikke spill så mye PC. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liker ikke hvordan deltageren i "Sannhetens Øyeblikk" kikker bort på publikum/familie hele tiden, det begynner å bli skikkelig irriterende. Bli ferdig for svarte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg spiller ikke mye på PCen til vanelig bare nu når jeg har akkuratt kjøpt et nytt spill. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har enda ikke fått sett en episode av det der Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liker ikke helt at de lager underholdning av sånt. Noen mennesker bør beskyttes mot seg selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liker ikke helt at de lager underholdning av sånt. Noen mennesker bør beskyttes mot seg selv. Er jo ingen som tvinger dem til å bli med da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Det er litt morsomt når de begynner å komme oppover stigen. Da kommer det som regel pinefulle spørsmål. Programleder: Ja, *****, dette er det siste spørsmålet før 500,000 kroner, vil du fortsette? Deltaker: Ja, kjør på. Programleder: Hater du samboeren din? Deltaker: Ja. Publikum: *....* *: Sant. Publikum: Hva, er det sant...har han virkelig?.... Er det noe feil? Hva i... *Samboer løper ut av salen, gråtende. Først da innser deltakeren at han har vunnet det vi kaller "money for nothing, chicks isn't for free" Endret 31. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liker ikke helt at de lager underholdning av sånt. Noen mennesker bør beskyttes mot seg selv. Er jo ingen som tvinger dem til å bli med da. Banken har tvingt han der ivertfall. Halv million i gjeld ekke fun. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Syns det blir feil å legge til rette for sånt, og ikke minst å sitte og le av folk som ikke veit bedre enn å utlevere seg selv og ødelegge for seg på den måten. ...ja, jeg høres snerpete ut. Jeg ler av unger som detter og slår seg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 "Slenger for en flaske vann" og roper etter "drikk" *dunk* Sorry, hvis jeg traff deg i huet Dårlig på og sikte:S dont worry.. eg er verre til å ta imot... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, han gir seg på 200 000 jo. Var tre spørsmål unna en halv million! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 SERIØST!? Nei, han juger. Jeg lyger ikke!! Du kan jo ikke svare på nokka du ikke vet svar på.. JEG TULLA. JEEZ. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Kødder du wici? Ja.... *: Sant. Yess. Latias: Han var en skikelig wuss! Endret 31. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Syns det blir feil å legge til rette for sånt, og ikke minst å sitte og le av folk som ikke veit bedre enn å utlevere seg selv og ødelegge for seg på den måten. ...ja, jeg høres snerpete ut. Jeg ler av unger som detter og slår seg. Høres ikke for snerpete ut for min del iallefall, jeg synes reality-TV konseptet virkelig burde bli lagt dødt snart, menneskeheten trenger ikke ytterlige bekreftelser på hvor fæle mennesker faktisk kan bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Syns det blir feil å legge til rette for sånt, og ikke minst å sitte og le av folk som ikke veit bedre enn å utlevere seg selv og ødelegge for seg på den måten. ...ja, jeg høres snerpete ut. Jeg ler av unger som detter og slår seg. genialt Edit: Hva skjer med at det bare er dårlig signal på den ene kanalen jeg ser på. Skifter jeg kanal er det heltfint signal der. Er vandt med at alle kanalene er rammet. Endret 31. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Akkurat det programmet der er intressant! Jeg hadde lett sagt ja på det spørsmålet for 500k. Kvitta seg med han/henne pluss en god årslønn. win win i mine øyne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 - Har du noen gang spurt en bargjest om han vil ha sex med deg? - Ja . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Høres ikke for snerpete ut for min del iallefall, jeg synes reality-TV konseptet virkelig burde bli lagt dødt snart, menneskeheten trenger ikke ytterlige bekreftelser på hvor fæle mennesker faktisk kan bli. Jeg hadde lett sagt ja på det spørsmålet for 500k. Kvitta seg med han/henne pluss en god årslønn. win win i mine øyne. Jau. Har faktisk blitt veldig glad for at jeg ikke har TV-kanaler lengre, utrolig hvor fort man finner ut at man ikke trenger faenskapen, er jo for det meste bare møkk uansett, og det man faktisk vil se av filmer og serier kan man jo bare kjøpe på DVD e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg