Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Helvetes pappa !!!

Her sitter jeg og nyter WIC, men så kommer han hjem "Rydd romme ditt, ta ut søppla, gå på romme og spill pcen bråker sånn!!!

Satan foreldre er gledes drepere !!!!

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Helvetes pappa !!!

Her sitter jeg og nyter WIC, men så kommer han hjem "Rydd romme ditt, ta ut søppla, gå på romme og spill pcen bråker sånn!!!

For noen drittsekker, alså. Du burde stikke hjemmefra, leve som en vagabond, fri til å vandre hvor enn vinden tar deg.

Ta stråjobber her og der, kjøpe deg en folkevogn og reise fra sted til sted med gitaren som din følgesvenn.

Etter noen år kan du gi ut et biografisk konseptalbum om dine reiser, bli rik og dritberømt, for så å stryke med på dass med en burger i kjeften og kokain i nesa.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Helvetes pappa !!!

Klipp håret ditt og flytt hjemmefra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Tja sikkert det eneste han gadd. ;)

Lite eks på kor lat han er: Han sitter i sofaen og ser på TV, kommer på at han skal sjekke nokka på 1881.no, jeg sitter på PCEN og spiller. Når hannes PC ligger under bordet rett fårran han på også !! Så han spør meg når jeg sitter og spill ....

EDIT: Skriveleif

Lenke til kommentar

Lite eks på kor lat han er: Han sitter i sofaen og ser på TV, kommer på at han skal sjekke nokka på 1881.no, jeg sitter på PCEN og spiller. Så han spør meg når jeg sitter og spill ....

SERIØST!? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lite eks på kor lat han er: Han sitter i sofaen og ser på TV, kommer på at han skal sjekke nokka på 1881.no, jeg sitter på PCEN og spiller. Når hannes PC ligger under bordet rett fårran han på også !! Så han spør meg når jeg sitter og spill ....

Leser han i ordboken ofte også?

Lenke til kommentar

EDIT: Skriveleif

Hvilket spill spiller du?

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar

Hvordan er det å være lat? Å spørre den som allerede sitter ved PC-en er jo intet annet enn fornuftig. Det tar deg jo bare noen tideler av et sekund å trykke alt+tab.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
SERIØST!? :ohmy:

Nei, han juger.

Jeg lyger ikke!!

Du kan jo ikke svare på nokka du ikke vet svar på..

Gapwick: Hannes PC lå under bordet rett under nesa hans så spør han meg når han vet jeg sitter og spiller.

Det kaller jeg lat orker ikke og løfte opp PCen forså og ta opp lokket og søke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...