Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har noen sett den nye bendit-reklamen?

En lettere feit kvinne som er på slanker'n drikker middag,frokost og deserten sin i pulverform, så klipper de til ei pen,tyn jente som spiser en banan. hhaha

Så nyskapende, innovativt og subtilt. Virkelig.

Skal innrømme at jeg ler godt av han mannen med elektrodene som ødelegger tv-en sin da. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål ... jeg er nemlig litt usikker på hvor jeg skal stille et spørsmål. Altså på hvilket forum her. Hørt om GeoGebra?

Jeg googlet det, men kan du ikke stille spørsmålet her (inntil videre), så skal jeg peke deg i riktig retning? :)

Lenke til kommentar
Lite spørsmål ... jeg er nemlig litt usikker på hvor jeg skal stille et spørsmål. Altså på hvilket forum her. Hørt om GeoGebra?

Jeg googlet det, men kan du ikke stille spørsmålet her (inntil videre), så skal jeg peke deg i riktig retning? :)

Gjerne det, Petter.

Lenke til kommentar

Nei, ingen bryr seg om sånt der jeg jobber. Og hjemme er jeg heldigvis alene så det blir ikkeno tull der heller.

Skulle tatt seg ut: Hahaha APRILSPØK jeg tømte 2 kg Vitamin D3 i blandinga du holder på med!! HAHA! Øøh bedriften taper 250000 på å vrake pulveret sier du? Sparken sa du det?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gjerne det, Petter.

Jeg har brukt geogebra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...