Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pff. Jeg har jo ikke engang begynt å poste bilder engang, de kan ikke ha blitt skremt av noen få poster :p

Ja, du har vel rett :D

Selv om det kanskje kan være skremmende innhold i noen av postene.

Legningen min, søte gutter, handle på Ellos, odd pop, indie, prog, klassisk musikk, evt. min første post, lettere inspirert av Bundys post et par poster ovenfor min :p

edit: Snorre, japansk? Nei huff da, tror det skal være en europeisk drage.

*sjekke i drageleksikonet sitt*

*liker ikke asiatiske drager*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Kondolerer så mye, Dotten. Jeg føler det på samme måte, da farfar døde tok jeg meg selv i å tenke (enn så ondskapsfullt det kan høres ut) at jeg skulle ønske det var farmor, for hun var (hun døde forrige uke) ikke et varmt menneske som brydde seg, men det var farfar. DEt er alltid tungt å ta farvel, så igjen, kondolerer.

Lenke til kommentar

Enig med deg. Var en mor til en i klassen som alltid stod på for gode ting. Ho var snill med alt og alle, og var en dame som spredde godt humør uansett hvor hun var. Ho var alltid med på ting klassen arrangerte, og var med å arrangere ting for klassen. Uansett hvor syk hun var. Hun var nesten frisk, men så kom kreften tilbake. Hun døde også. Er usikker på alderen, men et sted mellom 45-50 år vil jeg tro. HUn brydde seg om alle. Det merket man på begravelsen. Kirken var nesten full, og det var et stort område rundt graven som var fullt av folk. Har aldri vært med på en mer folkerik begravelse.

Lenke til kommentar
Det er en sannhet og det er at livet er urettferdig. Man får aldri som fortjent. Fy som jeg hater kreftsykdommen, noe mer ekkelt skal man lete lenge etter. Rammer blindt og sniker seg til overraskende angrep. Er det noen i det hele tatt som ikke blir rammet av kreften, enten at man selv blir syk eller noen som står en nærmt?

Nei, det tror jeg faktisk ikke.. Bestefaren min gikk bort etter en hard kamp mot kreften for en del år siden nå, og det går ikke en dag uten at jeg stiller det samme spørsmålet, spesielt når man hører såpass mye om det..

Lurer på om det er greit å få vite sånn noenlunde når man kommer til å dø, eller om det er best å ikke vite det? Hadde jo kanskje vært noe som var en fordel å vite noe om.

Du er inne på noe, det hadde kanskje vært kjekt å vite? Tror selv at jeg ikke hadde taklet å vite når jeg skulle dø. Det ville jo vært utrolig merkelig å komme en deg der man får beskjed om at en skal dø om alt fra 5 minutter til 50år.. Uansett ville det vært rart å tenke på... Konkluderer med at jeg absolutt ikke vil vite det. :)

Lenke til kommentar
Generelt liker jeg ikke rammer rundt ting, eller, rundt bilder på veggen er det greit, men ikke avatarer eller metaforisk.

Føler det som litt klaustrofobisk og innesperra egentlig.

Transparent? Nå er jeg usikker på hva dere mener :p

Transparent bakgrunn. Altså gjennomsiktig bakgrunn på god gammel norsk.

Lenke til kommentar
Enkelte av menneskene på eBay er så fantastiske :wee:

Ene korsettet jeg bestilte hadde en revet lærrem, og hun sender meg et nytt et når jeg sender henne det gamle. :love:

eBay :love:

Nja, ebay kan være både kos og noe dritt. Nå sitter jeg med en ekkel følelse av at jeg muligens ble scam'a for 4000,-... Får egentlig bare håpe at noe skjer de neste dagene.

Dotten: Kondolerer så mye. Trist å høre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...