Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har lyst til å kjøpe meg 5800, men på en annen side trenger jeg ikke ny telefon... men jeg trenger eeegentlig ikke PS3 heller, men kjøper det sikkert lell. :p

edit: Skjer med at jeg tar knekken på kaféen i dag da? :(

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Ooh, stemmer.

Jeg sku starte å lese Dragonlance siden det gamle guildet mitt på Frostwhisper het "Knights of Solomnia" og guild leaderen var totally into it.

Lovte ham å lese bøkene, kom aldri så langt :p

Historie er kjedelig...

Du er kjedelig.

Vel, on topic så er historie etter 1850 kjedelig, men alt før er jo jævlig nice ^^

Lenke til kommentar

Da skal du starte med den boka, det er den første som ble skrevet i serien, og er del av den mest elskede trilogien blant fansen..og det kom 90 bøker til iløpet av 15-20 år. Den ene av heltene heter Sturm og er Knight of Solamnia, ja. Her er en guide til hvilken rekkefølge:

http://www.dlnexus.com/products/reading.aspx

Men alle bøkene spenner seg jo over 9300 år historie, så det handler selvsagt ikke bare om heltene i de første bøkene etterhvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Da skal du starte med den boka, det er den første som ble skrevet i serien, og er del av den mest elskede trilogien blant fansen..og det kom 90 bøker til iløpet av 15-20 år. Den ene av heltene heter Sturm og er Knight of Solamnia, ja. Her er en guide til hvilken rekkefølge:

http://www.dlnexus.com/products/reading.aspx

Men alle bøkene spenner seg jo over 9300 år historie, så det handler selvsagt ikke bare om heltene i de første bøkene etterhvert.

Ah, da blir det nok av ting å gjøre i sommer ^^

Lenke til kommentar

Bestill på amazon eller kjøp på Outland. Jeg kjøpte en fin samleboks med de 3 første for 199,-

Btw, jeg tror ikke en person som prøver å selge en 25 år gammel datamaskin for 7000,- er normal i hodet..eller aner ikke hva han har liggende.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...