Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spørs om jeg klarer å sovne da... :hmm:

Tren så du er ferdig i sjutida, da blir du sikkert sliten nok til å sovne. Skal du ta fly i morgen tidlig? I så fall kan du sikkert legge deg litt før midnatt, tvinge deg opp i morra tidlig, og sove på flyet.

Lenke til kommentar

Hvorfor tar det så lang tid å få ting levert hit? Jeg bestilte to CD-er for en stund siden. På fredag eller lørdag sa de at de hadde sendt det "last week". Med andre ord har det tatt minst 9 dager, sannsynligvis mer, å få de fra England til stedet jeg bor. Det samme med en vinylplate - de sendte den på mandag for 8 dager siden. Da de sendte feil plate (gidder ikke å forklare) ble den sendt på en fredag og den kom fram på mandagen, bare noen få dager etterpå. Hvorfor tar det noen ganger så lang tid? Er det tollvesenet (ingenting av det jeg bestilte kostet mer enn 200 kroner, forresten) ? Posten?

Jaja, når jeg bryr meg så mye om så små ting er jeg vel egentlig heldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skal kun på flyplassen for å hente lillebror, så skal vi vel vei et sted og spise før vi drar hjem til meg for å slappe av med pils og film.... med mindre han tar båten videre hjem til Smøla, allerede i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...