Daniel Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Datasmurf: Da skal du bare være hjemme og nyte gleden. En slik holdning kombinert med det at det ikke føres fravær kan være farlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Meh, fravær føres ikke og læreren er i begravelse.Så riv opp ei bok og les! Du går jo på skolen for å lære! Nok et fag uten pensum =/ Kan lese boka i det andre faget da, men den har jeg lest ut et par ganger, selv om vi bare sku lese deler av den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Datasmurf: Da skal du bare være hjemme og nyte gleden. En slik holdning kombinert med det at det ikke føres fravær kan være farlig. Må inrømme at jeg er enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Datasmurf: Da skal du bare være hjemme og nyte gleden. En slik holdning kombinert med det at det ikke føres fravær kan være farlig. Det er veldig farlig. Jeg har ikke vært på skolen 10 ganger enda. Føler meg som Skarstad. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Datasmurf: Så hvorfor ikke bare stikke en tur nå? Er det ingenting du kan gjøre på skolen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Datasmurf: Så hvorfor ikke bare stikke en tur nå? Er det ingenting du kan gjøre på skolen i det hele tatt? Jeg kan sitte i kantina og høre på musikk, drikke Urge og lese fantasy? Eller du kan gå en tur. Venter til jeg har fordøyd frokosten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) da læreren stakk fra engelsktimen for å hjelpe noen på gangen, begynte vi å diskutere faktorisering av annengradslikninger instantly. det var litt gøy, fordi alle skal ha prøve på onsdag og samtlige sliter ------------ jeg har fortalt kanin33 om min sære drøm, og hun ble meget trist Endret 31. mars 2009 av Programvare Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Programvare: og er røtter av polynomet. Nå skal det hentes mer kaffiiii Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk Knut Erik. Jeg har fått forklart det av 4 forskjellige personer nå. Tror jeg begynner å skjønne det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Knut, jeg forstår så lite av det der Glad jeg ikke har matte lenger, ha ha ha Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Knut, jeg forstår så lite av det der Glad jeg ikke har matte lenger, ha ha ha Glad jeg har 7,5 år til med matte jeg. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Glad det nærmeste vi kommer matte er logaritmer og de er bare kos uansett <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Matte er ikke kos, er så sykt glad jeg er ferdig med det<3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) jeg har fortalt kanin33 om min sære drøm, og hun ble meget trist Endret 31. mars 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 I går var jeg i byen og kjøpte meg et par ski. Mens jeg var i byen og kjøpte dem, fikk jeg denne e-posten: Gratulerer!Du har vunnet Nordica-ski til en verdi av 4999 NOK. Du kan mye om Nordica, så du har ærlig fortjent din premie. Bra jobbet! Skiene sendes til den adressen du har oppgitt på Coke.no når kampanjen er ferdig. Håper du får en fantastisk skiferie og blir fornøyd med de nye skiene dine! Vennlig hilsen Coke.no-teamet Kan jeg timing, eller hva? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har ett år igjen med matte tror jeg. Utrolig drittfag av dimensjoner. Historie og Engelsk <3 Kan jeg timing, eller hva? Bytte tilbake skia og få pengene tilbake? eeeller bytte inn mot noe annet i butikken? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Historie er det beste faget noen sinne synd jeg ikke har det.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Historie er spennende. Spesielt nazi-tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg