Bytex Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Faen du er jo reine handyman du. Kommer du og pusser opp dassen min i samme farta? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ha ha, det er første gang jeg har gjort noe sånt siden sløyden på ungdomsskolen uten at det endte med større skader på meg og det jeg jobba med Som mamma alltid sier: "Du er den minst praktisk anlagte personen jeg vet av, til og med jeg klarte å bygge mi ega seng og egne hyller da jeg flytta på hybel." Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg skal være handyman med flytende nitrogen på labben i dag. Det blir gledens! Og når jeg sier handy mener jeg at jeg skal veie det og måle varmekapasiteten til et stoff. Lærdom som lett overføres til hverdagslige situasjoner. Endret 31. mars 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg vært flink og fiksa senga mi btw Mens du er i gang kan du stikke hjem og fikse bollevasken til søstra di med det samme. Det må være noe rart med den, for etter noen uker med bollevask har jeg enda ikke opplevd at den spruter eller er ekkel. Tvert imot synes jeg den er helt genial og veldig kjekk Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bygge sin egen seng? wtf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg vært flink og fiksa senga mi btw Mens du er i gang kan du stikke hjem og fikse bollevasken til søstra di med det samme. Det må være noe rart med den, for etter noen uker med bollevask har jeg enda ikke opplevd at den spruter eller er ekkel. Tvert imot synes jeg den er helt genial og veldig kjekk Hmm, leke rørlegger? Tja, hvorfor ikke ... Bygge sin egen seng? wtf? Beats me. Mamma var med på å bygge den første køyesenga mi visstnok, og pappa bygde den tredje senga mi Kjekt med hjemmesnekra seng egentlig ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 10 min til jeg skal møte de andre på gruppa mi... og jeg holder på å sulte ihjel. Hmmm... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kjeder meg!! =( Er ikke noe å gjøre på jobb........ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fu, Mikkel! Hvis du ikker snill, så nudger jeg deg i hjel da jeg kommer hjem fra jobb ;D Du står jo tross alt på lista mi ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 God Dag til alle utenom JohansenTurbo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Det skulle vært nokka sånn script som gjorde at ingen kunne blokke deg. Endret 31. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hmm, for en time siden sku jeg og bergensern vært på skolen og jobba. Han sover og jeg sitter her. Lover godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kom deg på skolen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 God Dag til alle utenom JohansenTurbo. God natt. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hmm, for en time siden sku jeg og bergensern vært på skolen og jobba.Han sover og jeg sitter her. Lover godt. Det er sånn vi er. Vi kan være fryktelig vanskelig om morgenen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kom deg på skolen Meh, fravær føres ikke og læreren er i begravelse. Hmm, for en time siden sku jeg og bergensern vært på skolen og jobba.Han sover og jeg sitter her. Lover godt. Det er sånn vi er. Vi kan være fryktelig vanskelig om morgenen Jeg vet det, det gjelder de fleste venna mine fra Bergen, og alle slektninger Ser ut til at venner som flytter til Bergen og bor der blir påvirka av denne sløve livsstilen deres også -_- Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Meh, fravær føres ikke og læreren er i begravelse.Så riv opp ei bok og les! Du går jo på skolen for å lære! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Spin the black circle..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Datasmurf: Da skal du bare være hjemme og nyte gleden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg