Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har den uroen som gjør at jeg ikke sovner uansett hvor mye jeg prøver. Men så har jeg ikke reist 14 timer med fly enda heller, da. Fly burde vel gå greit. Men buss og tog, no chance.

Så en fyr på siste toget mot Drammen på lørdag (til kongsberg) som kjøpte bill. til drammen og sovna, og ingen fikk rista liv i ham så han kom seg ikke av. Sånt vil jeg unngå.

Satt f.eks. på nattbussen fra Kristiansand - Oslo og tvang meg til å være våken, enda jeg var så trøtt at jeg duppa av og så syner og sånt. Men turte ikke sove før jeg kom helt hjem.

Sånn er det med meg og. Tør knapt å lukke øya i tilfelle stasjonen plutselig er der. Jeg MÅ liksom av på rett plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Siste stopp i alta ser jeg for meg at kan sammenlignes med filmen "Wrong Turn"... :hmm:

Forøvrig fikk jeg litt arv etter bestefar i dag, så da blir det vaffal PS3 neste lønning :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg forsov meg 10 min i dag, men det gikk bra. Skyldte på bussen.

Jeg hadde en sykt flau drøm i natt.

Fortell.

Forøvrig fikk jeg litt arv etter bestefar i dag, så da blir det vaffal PS3 neste lønning :w00t:

Hah, leste feil, trodde det sto "Forøvrig ble jeg litt bestefar i dag.."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ikke enda Kanin... Må først bli pappa.. Noe som kan ta tid, ettersom Cinque er mer opptatt av å bli ferdig med utdanninga :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært flink og fiksa senga mi btw :p

Forsterka'n og greier :p

Ene sengeplanken hadde falt ut og den andre var halvveis ut, så jeg satte senga opp mot døra, slo i stiftene i den som var halvveis ut og dro ut, retta opp og fiksa på stiftene i den som hadde falt ut.

Gaffa sprekkene godt og slo i et par ekstra spiker for å være på den sikre sida ^^

Hadde huseieren funnet det ut, hadde han trekt reparasjonskostnader fra depositumet, eller bare tatt hele depositumet. Han har gjort sånt før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...