Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Åhfyfanken jeg føler meg ikke vel i dag. :( Kan ikke bli sjuk, mye som skjer til uka. Prøve i dag, skrivedag i hovedmål i morra, jobbe på torsdag, prøve på fredag og jobbe på lørdag igjen.

KAn ikke, kan ikke kan ikke. <_<

Lenke til kommentar
Åhfyfanken jeg føler meg ikke vel i dag. :( Kan ikke bli sjuk, mye som skjer til uka. Prøve i dag, skrivedag i hovedmål i morra, jobbe på torsdag, prøve på fredag og jobbe på lørdag igjen.

KAn ikke, kan ikke kan ikke. <_<

huffda...nei, får ikke håpe du blir syk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Slike smilefjes blir liksom seende så sure ut når det blir " D: "

Her er det i alle fall ikke mye sydenstemning. Storm og regn i natt og sikkert ikke noe bedre i dag. Men synes det er koselig vær jeg ^^,

Det gjør du rett i Same. Faen var tungt å stå opp i morges.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Har den uroen som gjør at jeg ikke sovner uansett hvor mye jeg prøver. Men så har jeg ikke reist 14 timer med fly enda heller, da. Fly burde vel gå greit. Men buss og tog, no chance.

Så en fyr på siste toget mot Drammen på lørdag (til kongsberg) som kjøpte bill. til drammen og sovna, og ingen fikk rista liv i ham så han kom seg ikke av. Sånt vil jeg unngå.

Satt f.eks. på nattbussen fra Kristiansand - Oslo og tvang meg til å være våken, enda jeg var så trøtt at jeg duppa av og så syner og sånt. Men turte ikke sove før jeg kom helt hjem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg sovner aldri, men jeg lener meg tilbake og lukker øynene slik at jeg får en følelse som er tilsvarende å sove, samtidig som at jeg er bevist på det som skjer dersom bussen stopper osv.

Lenke til kommentar

Kjempelett å vekke meg ^^

Men det er vel også et problem da jeg våkner flere ganger om natten. Om det starter å regne på ruten min, om det blinker i et lys osv (ikke de to første timene da, da sover jeg).

Jeg sovner alltid på buss/tog/fly/bil. Nesten uten unntak. Men jeg våkner alltid når det stoppes, så det er sjelden jeg mister stoppet mitt, selv om det har hendt :)

Setter ofte mobilen på vekking på tog- og bussturer som tar noen timer, våkner lett av at mobilen ringer.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...