Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg melder meg frivillig som kamerateam. _o/ Sweet! Lars kan få jobben som drinkmixer. Jeg tror ikke det kommer til å gå bra. Jeg frykter at hele kamerateamet kommer til å bli disfunksjonelt hvis dersom drinkmixeren vil at kamerateamet skal være prøvekanin. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 bleee, ingen som kan ofre litt assistanse til derivasjon? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror ikke det kommer til å gå bra. Jeg frykter at hele kamerateamet kommer til å bli disfunksjonelt hvis dersom drinkmixeren vil at kamerateamet skal være prøvekanin. Vi får skaffe en til som kan være reserve. Smart, Ida! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg melder meg frivillig som kamerateam. _o/ Sweet! Lars kan få jobben som drinkmixer. Jeg tror ikke det kommer til å gå bra. Jeg frykter at hele kamerateamet kommer til å bli disfunksjonelt hvis dersom drinkmixeren vil at kamerateamet skal være prøvekanin. Jeg melder meg som prøvekanin^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror ikke det kommer til å gå bra. Jeg frykter at hele kamerateamet kommer til å bli disfunksjonelt hvis dersom drinkmixeren vil at kamerateamet skal være prøvekanin. Vi får skaffe en til som kan være reserve. Smart, Ida! The Duke får være med og den av oss som blir minst full får filme, Jeg melder meg som prøvekanin^^ Da blir du kamerakanin. DO WANT! Du skal få, hvis du lover å bruke den når du møter pappa. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg melder meg som prøvekanin^^ Da blir du kamerakanin. =D When, Where`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lover. Det skal jeg huske, tro meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hjelp! Sofaen kidnappet meg i noen timer. Plutselig var det sent jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva er greia med at du ofte begynner et innlegg med "hjelp"? Bare lurer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva er greia med at du ofte begynner et innlegg med "hjelp"? Bare lurer. Han har sett for mange filmer med norskoversatte titler som "Hjelp! Det er juleferie!" og "Hjelp! Vi har aids!" og alt mulig annet sykt. Alle filmer burde strengt tatt får en norsk tittel med "Hjelp!..." Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Anfall: Jeg tror egentlig jeg trenger hjelp. Jeg er ikke riktig god Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gute Nacht kjære forumkafé! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvem er vel det? Uansett: Natta folkens! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Anfall: Jeg tror egentlig jeg trenger hjelp. Jeg er ikke riktig god Har du AIDS? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En gang drømte jeg at jeg hadde fått aids, også fikk jeg rundt og gråt fordi ingen tok meg på alvor. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En gang drømte jeg at jeg hadde fått aids, også fikk jeg rundt og gråt fordi ingen tok meg på alvor. Det er jo bare ... trizt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg