Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Annonsen på finn sier det.

"Splitter nye fjellski selges umiddelbart, helst i løpet av natten, for da blir det ikke noe av turen i morgen. Utrolig lav prisklasse. Kan evt byttes mot mange sjokolademuffins."

Eventuelt, ja. Står ikke at det er muffins som var betalingen. Og hvorfor skulle hun ukrainske dama si at pengene ligger på kjøkkenbenken?

Fordi hun selvsagt skal betale pimpen sin på slutten av kvelden. Sjokolademuffins er bare et kodeord.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når strømforsyninga ryker og mørket setter inn. Da finner lille mikkelgutten lappisen sin. hang lappisen på sia av skrivebordet med litt skruer og sånt... Den funker iaffal :dremel:

Er en wannabe mac så ikke tiss i buksa macbois :p

post-131886-1238441503_thumb.jpg

Du manglet vater eller? :p
Lenke til kommentar

"Splitter nye fjellski selges umiddelbart, helst i løpet av natten, for da blir det ikke noe av turen i morgen. Utrolig lav prisklasse. Kan evt byttes mot mange sjokolademuffins."

Eventuelt, ja. Står ikke at det er muffins som var betalingen. Og hvorfor skulle hun ukrainske dama si at pengene ligger på kjøkkenbenken?

Fordi hun selvsagt skal betale pimpen sin på slutten av kvelden. Sjokolademuffins er bare et kodeord.

Så det hele var planlagt av ukraineren og Bandak? :p

Lenke til kommentar
Hm.

Okei, jeg vet.

Bandak bakte muffinsene (som Ludmilla skulle bake) i søvne. Det forklarer det "brune klisset" på hendene da han våknet.

Er jo det jeg har prøvd å forklare hele tiden. :hm:

Det kunne du jo bare ha sagt istedenfor å si at det ikke var hun som la ut annonsen. :dontgetit:

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
*gå rundt Lars i sirkel på Madshus ski*

*kaste spermhvaljuice på NiXx*

*gasp*

*stappe spermhvalmarinade opp i nesa på Lars*

Men altså weddaminutt!

Har dere brukt 2-3 sider på å finne ut at det var fyren med brunt kliss på hendene som lagde muffins? -.0

Lenke til kommentar
Hm.

Okei, jeg vet.

Bandak bakte muffinsene (som Ludmilla skulle bake) i søvne. Det forklarer det "brune klisset" på hendene da han våknet.

Det kunne du jo bare ha sagt istedenfor å si at det ikke var hun som la ut annonsen. :dontgetit:

Det er jo det jeg har skrevet her. :p

Lenke til kommentar

Så det hele var planlagt av ukraineren og Bandak? :p

Ja. Politietterforsker Bandak bedriver sin godt skjulte prostitusjon og gambling-virksomhet fra "det lille kjærlighetsredet" Rondeslottet. Ludmila er bare en av de mange kvinnene som tilbyr kroppen sin til menn for penger. Denne ukjente mannen som så annonsen på finn var bare en av de mange i denne sexringen som kjente igjen kodeordet "betale med sjokolademuffins" på finn.no og senere besøkte Ludmila på slottet for hennes tjenester. Når han var ferdig med "å kjøpe ski" betalte han og gikk, og Ludmilla la klar fortjenesten til sin pimp, politietterforsker Bandak. Ungene sover så tungt om natten fordi Bandak doper dem ned slik at de ikke skal forstyrre virksomheten. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Hm.

Okei, jeg vet.

Åh, hvordan skulle jeg vite det? >_>

Lenke til kommentar
Hm.

Okei, jeg vet.

Åh, hvordan skulle jeg vite det? >_>

Bruke søkefunksjonen. ;)

search.png

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på et nytt spill. Litt casual. Noen forslag? Veldig greit om det er på Steam. (Og spar dere! Jeg har hørt alt om euro/dollar-greia)

oh no we won't :ph34r:

kva er det du tenker på?! skal du ikkje boikotte dei?! etter kva dei gjorde?! :omg:

edit: trackmania nations forever! gratis phun! :w00t:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...