Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Her er annonsen på Finn: Splitter nye fjellski selges umiddelbart, helst i løpet av natten, for da blir det ikke noe av turen i morgen. Utrolig lav prisklasse. Kan evt byttes mot mange sjokolademuffins. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15953116 Nettopp. Det var faren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Faren har stått opp og bakt muffins i søvne, har garantert tulla med Finn.no óg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 La oss si det var faren. Hvorfor reagerte da Ludmilla på at kjøleskapet var fullt av muffins, når hun selv tok imot betalingen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 La oss si det var faren. Hvorfor reagerte da Ludmilla på at kjøleskapet var fullt av muffins, når hun selv tok imot betalingen? Hun kan jo ikke norsk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) doh ._. Endret 30. mars 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Alle har angst og går i søvne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Hva med det? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Hva med det? Hun trenger da ikke kunne norske for å vite at hun har plassert et lass muffins i kjøleskapet. ;o Endret 30. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ludmila bare leker overrasket (hun lyger). Hun er en lystløgner, den lille tøsen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Hva med det? Hun trenger da ikke kunne norske for å vite at hun har plassert et lass muffins i kjøleskapet. ;o Men hun må kunne norsk for å legge inn en annonse på Finn. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Hva med det? Hun trenger da ikke kunne norske for å vite at hun har plassert et lass muffins i kjøleskapet. ;o Men hun må kunne norsk for å legge inn en annonse på Finn. Altså, poenget mitt er at faren la inn annonsen, bare at Ludmilla tok i mot selve betalingen (muffinsene). Det som jeg forundrer meg over er at hun reagerer rart når hun åpner kjøleskapet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Hva med det? Hun trenger da ikke kunne norske for å vite at hun har plassert et lass muffins i kjøleskapet. ;o Men hun må kunne norsk for å legge inn en annonse på Finn. Altså, poenget mitt er at faren la inn annonsen, bare at Ludmilla tok i mot selve betalingen (muffinsene). Det som jeg forundrer meg over er at hun reagerer rart når hun åpner kjøleskapet. Står ingen steder at det var muffins som var betalingen. – Unsjylt mig, sier hun, men dine ski blev skjøpt av en mann i dag tidlig. Han sa det var annons på vinn. Jeg skole hilse. Pengr ligge på skjokkenbenk. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Annonsen på finn sier det. "Splitter nye fjellski selges umiddelbart, helst i løpet av natten, for da blir det ikke noe av turen i morgen. Utrolig lav prisklasse. Kan evt byttes mot mange sjokolademuffins." Endret 30. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Annonsen på finn sier det. "Splitter nye fjellski selges umiddelbart, helst i løpet av natten, for da blir det ikke noe av turen i morgen. Utrolig lav prisklasse. Kan evt byttes mot mange sjokolademuffins." Eventuelt, ja. Står ikke at det er muffins som var betalingen. Og hvorfor skulle hun ukrainske dama si at pengene ligger på kjøkkenbenken? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Elementært mine felles diskunerdvenner, det var hovmesteren. Endret 30. mars 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Elementært mine felles diskunerdvenner, det var hovmesteren. Nei, det var grevinnen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hm. Okei, jeg vet. Bandak bakte muffinsene (som Ludmilla skulle bake) i søvne. Det forklarer det "brune klisset" på hendene da han våknet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Når strømforsyninga ryker og mørket setter inn. Da finner lille mikkelgutten lappisen sin. hang lappisen på sia av skrivebordet med litt skruer og sånt... Den funker iaffal Er en wannabe mac så ikke tiss i buksa macbois Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "– Beklager, men jei rak ikke bage mufin, sier Ludmila. Jei gjør det nu. Hun åpner kjøleskapet for å ta ut muffins-ingredienser, men der står det allerede et femtitalls sjokolademuffins, ferske og fine. Nu forstor jei ingenting, sier Ludmila." Hva med det? Hun trenger da ikke kunne norske for å vite at hun har plassert et lass muffins i kjøleskapet. ;o Men hun må kunne norsk for å legge inn en annonse på Finn. Altså, poenget mitt er at faren la inn annonsen, bare at Ludmilla tok i mot selve betalingen (muffinsene). Det som jeg forundrer meg over er at hun reagerer rart når hun åpner kjøleskapet. Står ingen steder at det var muffins som var betalingen. – Unsjylt mig, sier hun, men dine ski blev skjøpt av en mann i dag tidlig. Han sa det var annons på vinn. Jeg skole hilse. Pengr ligge på skjokkenbenk. Det var Bandak, familien har en tendens til å gå i søvne. Og ingen ga utslag på løgndetektoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg