Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "I've seen the good in humans." Lucky you. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Datasmurf din løgner, Teeth var om ikke enda mer møkk enn jeg forestilte meg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "I've seen the good in humans." Lucky you. Nei. Lucky Optimus Prime. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "I've seen the good in humans." Lucky you. Nei. Lucky Optimus Prime. Lucky han også, jeg går enda rundt og tror det verste om folk til jeg blir motbevist. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Så synd! Endret 30. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 -10 -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Man bør vel begynne i midten? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Anbefaler du meg å se «Offret» på flyet, fargoth? Har den på iPoden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) @Hoppende Bryster Ikke egentlig, det verste som kan skje er jo bare at man får bekreftet tankene sine, det beste er at man kan bli positivt overrasket og få et lite håp om menneskeheten igjen. Og til informasjon er dette første gangen jeg har snakket til hoppende bryster foruten i fylla. Endret 30. mars 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 lady gaga er flott klinemuzak Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 lady gaga er flott klinemuzak ...dere er sære. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Lady Gaga suger rotterompe Og ta med CSI på "Må se"-filmer blir for meg helt feil, siden det finnes så mye ufattelig bedre filmer\serier. Sier ikke at det er en dårlig serie, den er midt på treet syns jeg. Cyph: God tur og kos deg OG lykke til ( vet ikke om du trenger det, men i tilfelle ) Endret 30. mars 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Og ta med CSI på "Må se"-filmer blir for meg helt feil, siden det finnes så mye ufattelig bedre filmer\serier.Sier ikke at det er en dårlig serie, den er midt på treet syns jeg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det stemmer jo så sykt bra :!: Og akkurat det er en av tingene som får meg til og Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Csi er veldig fint å se på, på en stille søndag. Omg, rart at det skal være så f.. vanskelig å få seg sommerjobb. Tilogmed når jeg ringer til sjefen av bedrifta og spør om det er noen mulighet så får jeg sånn lunkent svar. Var visst over 50 stk som hadde søkt på 3-4 jobber. Skulle ha tjent litt cash i sommer så jeg får kjøpt meg en brukbar bil til jeg blir 18. Edit: Haha var så likt når han blunka Nesten som å se Horatio Endret 30. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sånt er iriterende, håper du får en til slutt Ps: Du kan si at de får gratis gryterett av deg bah, den var dårlig Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Omg, rart at det skal være så f.. vanskelig å få seg sommerjobb. Tilogmed når jeg ringer til sjefen av bedrifta og spør om det er noen mulighet så får jeg sånn lunkent svar. Var visst over 50 stk som hadde søkt på 3-4 jobber. Skulle ha tjent litt cash i sommer så jeg får kjøpt meg en brukbar bil til jeg blir 18. Har du vurdert å møte opp istedenfor å ringe? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Omg, rart at det skal være så f.. vanskelig å få seg sommerjobb. Tilogmed når jeg ringer til sjefen av bedrifta og spør om det er noen mulighet så får jeg sånn lunkent svar. Var visst over 50 stk som hadde søkt på 3-4 jobber. Skulle ha tjent litt cash i sommer så jeg får kjøpt meg en brukbar bil til jeg blir 18. Har du vurdert å møte opp istedenfor å ringe? Har ikke tid til det. Er på skolen fra 7-15 og når jeg er ferdig der så er det stengt. Sto det i søknaden at elektroniske søknader var å foretrekke. Det som er et stort minus ved å besøke en bedrift er at du aldri vet om sjefen er der eller ikke. Kjenner også delvis sjefen så skulle ha litt å si men. Får se om det kommer noen flere annonser i avisa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Datasmurf din løgner, Teeth var om ikke enda mer møkk enn jeg forestilte meg. Jeg syns den var bra jeg, så den sist jeg var i bakrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg