Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Hoppende Bryster

Ikke egentlig, det verste som kan skje er jo bare at man får bekreftet tankene sine, det beste er at man kan bli positivt overrasket og få et lite håp om menneskeheten igjen.

Og til informasjon er dette første gangen jeg har snakket til hoppende bryster foruten i fylla.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Csi er veldig fint å se på, på en stille søndag.

Omg, rart at det skal være så f.. vanskelig å få seg sommerjobb. Tilogmed når jeg ringer til sjefen av bedrifta og spør om det er noen mulighet så får jeg sånn lunkent svar. Var visst over 50 stk som hadde søkt på 3-4 jobber.

Skulle ha tjent litt cash i sommer så jeg får kjøpt meg en brukbar bil til jeg blir 18.

Edit: Haha var så likt når han blunka :D Nesten som å se Horatio

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Omg, rart at det skal være så f.. vanskelig å få seg sommerjobb. Tilogmed når jeg ringer til sjefen av bedrifta og spør om det er noen mulighet så får jeg sånn lunkent svar. Var visst over 50 stk som hadde søkt på 3-4 jobber.

Skulle ha tjent litt cash i sommer så jeg får kjøpt meg en brukbar bil til jeg blir 18.

Har du vurdert å møte opp istedenfor å ringe?

Lenke til kommentar

Har du vurdert å møte opp istedenfor å ringe?

Har ikke tid til det. Er på skolen fra 7-15 og når jeg er ferdig der så er det stengt. Sto det i søknaden at elektroniske søknader var å foretrekke. Det som er et stort minus ved å besøke en bedrift er at du aldri vet om sjefen er der eller ikke. Kjenner også delvis sjefen så skulle ha litt å si men. Får se om det kommer noen flere annonser i avisa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...