Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Snart ser du på The Hills og Gossip Girl også..da er ikke veien lang til Sex in the City og du begynner å diskutere jenteklær med damer på jobb. Så er kjønnsskifteoperasjon neste skritt. Mark my words. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe, har sett en episode av serien. Var helt grei. Snart ser du på The Hills og Gossip Girl også..da er ikke veien lang til Sex in the City og du begynner å diskutere jenteklær med damer på jobb. Så er kjønnsskifteoperasjon neste skritt. Mark my words. Så legger du på masse på deg og blir fan av Veronica Mars og Ugly Betty. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du begynner å tenke "åhh om jeg bare var JENTE, de har så flotte orgasmer og så fine klær!" før du ikler deg din mors undertøy i hemmelighet når du har dusjet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Snart ser du på The Hills og Gossip Girl også..da er ikke veien lang til Sex in the City og du begynner å diskutere jenteklær med damer på jobb. Så er kjønnsskifteoperasjon neste skritt. Mark my words. That will never happen! Pushing Daisies er originalt. Du kan på ingen måte sette den opp mot noe av de du allerede har nevnt. Alt du nevner handler om intriger og sex. Pushing Daisies handler om krimsaker og et par som ikke kan ta på hverandre, presentert i eventyrform. U fail. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du begynner å tenke "åhh om jeg bare var JENTE, de har så flotte orgasmer og så fine klær!" før du ikler deg din mors undertøy i hemmelighet når du har dusjet. Ekte menn kjøper sitt eget. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du begynner å tenke "åhh om jeg bare var JENTE, de har så flotte orgasmer og så fine klær!" før du ikler deg din mors undertøy i hemmelighet når du har dusjet. ehh.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lol. Nettet her er epic fail. Kobla til det og det står "Ikke tilkoblet" Men gjett hvem som sitter og skriver her og nå med en rød X over trådløstilkobling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Også kommer mor inn med et spørrende uttrykk, hun har fått masse klær fra Ellos-katalogen i postkassa som tilhører en "anne ruud" som ikke bor der. Og du røsker fra henne pakken og sier det er sikkert en feiltakelse og smeller igjen døra. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fantasien feiler ingen ting! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Pushing Daisies er en fantastisk serie. Noen som har sett den? Jeg så en episode på kommando fra kjæresten. Jeg har ikke noe spesielt imot den, men den fenget meg ikke heller. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg fylte switchen min med saft for en times tid siden. Det likte den dårlig. Det er første gang jeg har hørt en elektronisk dings uten verken vifter eller motorer lage lyd. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bare jeg som synes det er fryktelig meningsløst at han flere tråder hvor du skal telle til et høyest mulig tall eller telle ned fra et høyt tall? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ehm.. dama mi ''tvinger'' meg til å se paradise hotel i ny å ne. *grøss* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Snodig det der. Onkel glemte noen konfektbiter på tastaturet på sin bærbare over natta i jula. Den virka ikke mere heller. Men ALLE liker jo søtsaker? Endret 30. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 "Tvunget" til å se Heroes jeg, de andre som bor her følger med. Håper siste episode kommer ut snart. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Real men watch Entourage. Fail! Real men watch Sopranos; Beste serien noensinne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dama tvingte meg på kino å se The Happening. Luedottens smak på serier er elendig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Luedottens smak på serier er elendig. Sopranos = Elendig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Heroes er jo en bra serie det, hvertfall sesong 1, har ikke sett lengere enn det. Lenge leve The Office (US Versjon, får ikke tak i flere sesonger UK). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg